Bedrijfsevenementen organiseren

Voor o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Breda, Tilburg, Eindhoven, Maastricht en andere steden.

Bedrijfsevenementen organiseren

Bedrijfsevenementen organiseren kan leuk maar ook stressvol zijn. Want waar moet je allemaal aan denken en hoe vind je ooit de perfecte locatie voor jouw evenement? Ga niet over één nacht ijs, maar bedenk eerst eens wat je precies wilt hebben. Ben je op zoek naar een buiten- of binnenlocatie? Bedelt jouw thema om een intiem feest op een prachtige locatie midden in het bos, of spat het feestgedruis eraf en ben je juist geholpen met een modern evenement gebouw, waar van geluidshinder geen sprake zal zijn? Bedrijfsevenementen organiseren voor het personeel of voor een internationaal publiek, zijn ook twee totaal verschillende gebeurtenissen. Bij deze laatstgenoemde zal een terrein of gebouw in de grote steden of met bijvoorbeeld een hotel erbij de juiste beslissing zijn, waarmee je de gasten tegemoet komt in hun wensen. Daardoor zal jouw evenement zeker goed bezocht worden. Als alleen het personeel de gasten zijn, is een locatie in de buurt een beter plan. Ga van tevoren eens langs en proef de sfeer van de locatie en leg eens je oor te luister: hoor je positieve reacties of lopen de meesten te klagen? Voelt het voor jou goed, dan is dat probleem alvast opgelost. We hopen je te inspireren met goede locatie voor je bedrijfsevenement. Alvast veel inspiratie toegewenst.

Maak hieronder nu eerst je keuze:

Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsevenementen locatie in zee
excl. BTW vanaf
€85 p.p.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsevenementen locatie in zee

Voor zakelijk feest, vergadering, of andere evenement van 10 tot 600 pers.

Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.

Smiley face Gelegen voor de kust van IJmuiden

Smiley face Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers. 

Smiley face 14 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen 

Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.

Kitchen Party als bedrijfsevenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
excl. BTW vanaf
€67,50 p.p.

Kitchen Party als bedrijfsevenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen

Lekker dansen tussen de kookeilanden op 5 mogelijke locaties in Nederland.

Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.

Filmwedstrijd als bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Filmwedstrijd als bedrijfsevenement

Tijdens deze bijzondere invulling van je bedrijfsevenement, komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer over deze bijzondere bedrijfsevenement activiteit weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Themafeest Back to the 00's op je bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Themafeest Back to the 00's op je bedrijfsevenement

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.

Bedrijfsevenement organiseren op het Circuit Zandvoort
excl. BTW vanaf
€150 p.p.

Bedrijfsevenement organiseren op het Circuit Zandvoort

Voor exclusieve bedrijfsuitjes, vergaderingen, klantendagen, productpresenaties en feesten.

Ben je opzoek naar een bijzondere plek voor jullie bedrijfsevenement? Wat dachten jullie dan van het inmiddels wereldberoemde Race Circuit in Zandvoort waar onlangs voor het tweede opeenvolgende jaar de Dutch F1 Grandprix werd verreden?! Voor je het weet genieten jullie van een leuk bedrijfsuitje, een teambuilding activiteit of een ander bedrijfsevenement op het circuit: van zelf circuit rijden tot racen op de professionele race simulatoren, van de pitbox challenge waarbij je zelf de pitbox induikt tot vergaderen of zelfs feesten. Ook is het mogelijk om in de omgeving te overnachten (optioneel). Wil je meer weten over de mogelijkheden van dit bijzondere bedrijfsuitje voor een grote groepen, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de mogelijkheden.

90's themafeest als bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

90's themafeest als bedrijfsevenement

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.

Madurodam: bijzondere locatie bedrijfsevenementen in Den Haag
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Madurodam: bijzondere locatie bedrijfsevenementen in Den Haag

Voor feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 1.200 personen.

Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement. 

Smiley face Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag

Smiley face Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers. 

Smiley face Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers. 

Smiley face 10 verschillende ruimtes

Smiley face Parkeren kan bij de locatie

Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Biestheuvel: bedrijfsevenementenlocatie op 13 km van het centrum van Eindhoven
excl. BTW vanaf
€45 p.p.

Biestheuvel: bedrijfsevenementenlocatie op 13 km van het centrum van Eindhoven

Voor zakelijk feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 750 personen.

Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.

Smiley face Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven

Smiley face Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.

Smiley face mooi terras aanwezig

Smiley face Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers. 

Smiley face 4 verschillende ruimtes

Smiley face Gratis parkeren

Smiley face Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk

Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Bedrijfsevenement op het water: zeilen op het Ijsselmeer en Waddenzee
excl. BTW vanaf
€35 p.p.

Bedrijfsevenement op het water: zeilen op het Ijsselmeer en Waddenzee

Voor evenementen tot 750 personen.

Ben je op zoek naar een bijzonder bedrijfsuitje of teambuilding activiteit? En dan het liefste eentje waarmee je kunt genieten van de wind door je haren? Wellicht is een middagje zeilen op het Ijsselmeer of langs de Waddenzee dan een leuke optie. Het is ook mogelijk om er een meerdaags evenement van te maken (overnachten voor maximaal 18 personen). Ook is het mogelijk om de vloot uit te breiden via bevriende boten, zodat het zelfs mogelijk is om een gezelschap van 750 personen mee te nemen op het water. Bekijk hieronder de belangrijkste eigenschappen van deze boot.

Smiley face Vaargebied: Ijsselmeer en Waddenzee; opstappen in Enkhuizen of Harlingen

Smiley face Maximale capaciteit overdag: 34 pers. ; Met overnachting Max. 18 pers.

Smiley face Maximale capaciteit uit te breiden tot 750 pers. via bevriende thuisvloot van Enkhuizen of Harlingen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 26 pers. Met overnachting Max. 18 pers. 

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €1.190 (exc. BTW), exclusief catering

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de Zeetjalk of in combinatie met andere lokale boten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Kookworkshop teambuilding game als bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€105 p.p.

Kookworkshop teambuilding game als bedrijfsevenement

Kookwedstrijd als teambuilding voor 10 tot wel 450 personen.

Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan.  Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.

Foodtruck Festival als bedrijfsevenement op je eigen terrein
excl. BTW vanaf
€110 p.p.

Foodtruck Festival als bedrijfsevenement op je eigen terrein

WKR vriendelijk, veilig in de buitenlucht, muziek, drank en lekker eten

Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.

Bedrijfsevenement op het Ijsselmeer (zeilboot)
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Bedrijfsevenement op het Ijsselmeer (zeilboot)

Organiseer je binnenkort een imponerend bedrijfsevenement, een onvergetelijke zakelijke borrel of een ander belangrijk zakelijk evenement en ben je op zoek naar een stijlvolle locatie? Wat dacht je dan van een authentieke zeilboot? Op het ritme van de golven laat je je gasten langzaam wegvaren naar een unieke waterwereld. De combinatie van wijn, zeewind en aangenaam gezelschap maken het evenement tot een onvergetelijke ervaring. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Vuurspuwer show op je evenement

Vuurspuwer show op je evenement

Prijzen van de shows zijn vanaf €600.

Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

Cocktail catering als aankleding van je bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€17 p.p.

Cocktail catering als aankleding van je bedrijfsevenement

Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je bedrijfsevenement? Klik dan op onderstaande groene button.

Expeditie Robinson feest als bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€80 p.p.

Expeditie Robinson feest als bedrijfsevenement

Met Expeditie Robinson of andere activiteit, diner of BBQ, DJ, aankleding, drankjes en locatie.

Zijn jullie toe aan een zakelijk evenement met een actieve vibe? Wat dachten jullie dan van dit leuke bedrijfsfeest? Samen lekker bezig zijn in de buitenlucht met Expeditie Robinson-achtige proeven en aansluitend een lekker diner of BBQ met drankjes en een DJ om er lekker samen op los te dansen in een feestelijke setting. Klinkt dit bijzondere personeelsfeest concept als een passende oplossing voor jullie zakelijke evenement? Wil je meer weten over dit leuke Expeditie Robinson evenement in de stad van je keuze? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via het onderstaande formulier.

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol bedrijfsevenement in de regio Amsterdam

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol bedrijfsevenement in de regio Amsterdam

Salonboot voor max. 500 pers.; minimum van €3.600 + F&B minimum €7.500

Op deze salonboot worden jullie ontvangen in prinselijke sferen. Deze prachtige boot met een capaciteit van wel 500 opvarenden brengt jullie terug naar het begin van de vorig eeuw (1908 om precies te zijn). Aan boord genieten jullie van een feest op stand.

Smiley face Vaargebied: regio Amsterdam

Smiley face Maximale capaciteit: 500 personen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 160 personen

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €3.600 (exc. BTW) met minimale omzet Food/Beverages van €7.500 (exc. BTW)

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in Amsterdam op Salonboot de Prins van Oranje, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Bedrijfsevenementen met een doel!

Als je bedrijfsevenementen gaat organiseren, wat is dan je doel? Is het een feest ter ere van een jubileum en pak je dit groots aan? Organiseer je juist iets om jouw bedrijf of een product bekender te maken of wil je een groot personeelsfeest geven en wil je eens iets anders dan met elkaar een avondje stappen? Op veel plekken kan je terecht voor een locatie én de begeleiding. Teambuilding, bijvoorbeeld, is een leuke manier om het personeel uit te dagen elkaar op een andere manier te leren kennen en zo de sfeer in het bedrijf te verbeteren. Bij dit soort evenementen reserveer je van tevoren en worden de wensen doorgesproken. Verder hoef je dan zelf niets meer te doen. Wil je echt helemaal zelf iets regelen? Uiteraard kan dat ook. Naast een sfeervolle locatie zal je dan ook o.a. moeten zorgen voor de catering, de juiste vergunningen, uitnodigingen, entertainment en bijvoorbeeld vervoer. Overigens zijn er ook bureaus die alles voor jou regelen op de plek die jij wilt!

Landelijke pagina´s:                                                     
                                                                                      Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                      Productpresentaties organiseren
                                                                                      Bedrijfsjubileum organiseren

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

BEDRIJFSEVENEMENT DOOR HEEL NEDERLAND

Om veel publiek te trekken of goed bereikbaar te zijn, is het kiezen voor een locatie in één van de grote steden een prima plan. Je kunt hierbij kiezen voor bijvoorbeeld de grote bekende gebouwen, zoals De Rai in Amsterdam, De Jaarbeurs in Utrecht of Ahoy in Rotterdam. Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Maar er zijn ook leuke alternatieven, die misschien niet zo bekend maar daardoor juist verrassender zijn. Van Groningen tot Maastricht en van Den Haag tot Arnhem: overal zijn mooie locaties te vinden om jouw bedrijfs evenementen te organiseren.

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.


NL: www.onemotion.nl

BE: www.onemotion.be

Onze voordelen

  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt