Bedrijfsevenementen organiseren

Voor o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Breda, Tilburg, Eindhoven, Maastricht en andere steden.

Bedrijfsevenementen organiseren

Bedrijfsevenementen organiseren kan leuk maar ook stressvol zijn. Want waar moet je allemaal aan denken en hoe vind je ooit de perfecte locatie voor jouw evenement? Ga niet over één nacht ijs, maar bedenk eerst eens wat je precies wilt hebben. Ben je op zoek naar een buiten- of binnenlocatie? Bedelt jouw thema om een intiem feest op een prachtige locatie midden in het bos, of spat het feestgedruis eraf en ben je juist geholpen met een modern evenement gebouw, waar van geluidshinder geen sprake zal zijn? Bedrijfsevenementen organiseren voor het personeel of voor een internationaal publiek, zijn ook twee totaal verschillende gebeurtenissen. Bij deze laatstgenoemde zal een terrein of gebouw in de grote steden of met bijvoorbeeld een hotel erbij de juiste beslissing zijn, waarmee je de gasten tegemoet komt in hun wensen. Daardoor zal jouw evenement zeker goed bezocht worden. Als alleen het personeel de gasten zijn, is een locatie in de buurt een beter plan. Ga van tevoren eens langs en proef de sfeer van de locatie en leg eens je oor te luister: hoor je positieve reacties of lopen de meesten te klagen? Voelt het voor jou goed, dan is dat probleem alvast opgelost. We hopen je te inspireren met goede locatie voor je bedrijfsevenement. Alvast veel inspiratie toegewenst.

 

Betaalbaar bedrijfsevenement arrangement €40-€80 p.p.)
excl. BTW vanaf
€40 p.p.

Betaalbaar bedrijfsevenement arrangement €40-€80 p.p.)

Organiseer je binnenkort een bedrijfsevenement en ben je op zoek naar de best passende evenementlocatie van de regio? Bedraagt het budget (zaalhuur, drankjes, entertainment en eten of hapjes) van dit zakelijke evenement tussen de €40 en €80 p.p.? Laat je dan helpen door onze gratis Evenementenbureau Light service. De 2 meest geschikte en tevens nog op de aangewezen datum beschikbare evenementlocaties binnen ons netwerk zullen door ons worden benaderd, met de vraag om je van alle informatie te voorzien. Ook is het mogelijk om entertainment en aankledingswensen door te geven. Deze service is geheel gratis en de prijzen zijn gelijk voor het geval van een directe benadering van de locaties. Wil je meer weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

 

Origineelste locaties voor je bedrijfsevenementen (arrangementen vanaf €60 p.p.)
excl. BTW vanaf
€60 p.p.

Origineelste locaties voor je bedrijfsevenementen (arrangementen vanaf €60 p.p.)

Soms ben je niet alleen op zoek naar een locatie, maar meer nog naar een beleving. Elke locatie binnen deze categorie heeft een bijzonder verhaal te vertellen. Dus ben je behalve een goede prijs/kwaliteit verhouding ook op zoek naar pure inspiratie voor een bedrijfsevenement, dan helpen we je hier graag verder. Bedraagt het budget (zaalhuur, drankjes, aankleding en eten/hapjes) van dit evenement minimaal €60 p.p.? Laat je dan helpen door onze gratis service. De 2 meest geschikte en tevens nog op de aangewezen datum beschikbare evenementenlocaties binnen ons netwerk zullen door ons worden benaderd, met de vraag om je van alle informatie te voorzien. 

 

Zeer luxueus bedrijfsevenement arrangement (meer dan €150 p.p.)
excl. BTW vanaf
€150 p.p.

Zeer luxueus bedrijfsevenement arrangement (meer dan €150 p.p.)

Wil je echt iets bijzonders voor je bedrijfsevenement. Dan is dit zeer exclusieve evenementenbureau Light arrangement een hele goede oplossing. Van concertzalen, kastelen, musea, tot andere toplocaties, ligt je begroting hoger dan €150 p.p. dan zijn er diverse mogelijkheden. Laat ons gratis en vrijblijvend de best passende locatie en aankleding voor je vinden binnen ons netwerk van huislocaties. Uiteraard verifiëren we de beschikbaarheid van de locatie. Wil je weten of en hoe we je kunnen helpen, vraag dan geheel vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande formulier.

 

Bedrijfsevenementen op maat

Bedrijfsevenementen op maat

Van productpresentatie tot relatiedag, van bedrijfspresentatie tot congres met aansluitend een bedrijfsfeest, een zakelijk evenement staat als een huis met de juiste keuze van de locatie. Natuurlijk zijn ook de catering, aankleding en het eventuele entertainment van doorslaggevend belang. Laat ons middels ons Evenementenbureau Light concept meedenken over de best passende invulling van het zakelijke evenement. Wij gaan binnen ons zeer uitgebreide netwerk in Nederland op zoek naar de ideale elementen voor het bedrijfsevenement. Vervolgens leggen we contact met de betreffende uitvoerende partners. Wil je meer weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

 

Jouw congres: een bijzonder bedrijfsevenement

Jouw congres: een bijzonder bedrijfsevenement

Sta je voor de lastige taak om een congres te organiseren voor je bedrijf en wil je dit congres bijvoorbeeld combineren met een leuke openingsact of een aansluiten feest? Of ben je op zoek naar de perfecte locatie voor een beurs en zoek je de perfecte locatie hiervoor. Wij helpen je graag verder. Laat ons middels ons Evenementenbureau Light concept meedenken over de best passende invulling van het evenement. Wij gaan binnen ons zeer uitgebreide netwerk in Nederland op zoek naar de ideale elementen voor de betreffende activiteiten. Vervolgens leggen we contact met de betreffende uitvoerende partners. Wil je meer weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Filmwedstrijd als bedrijfsevenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Filmwedstrijd als bedrijfsevenement

Optioneel mogelijk: feestlocatie, catering, overnachting etc.

Tijdens deze bijzondere invulling van je bedrijfsevenement, komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer over deze bijzondere bedrijfsevenement activiteit weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Bedrijfsevenement op het Ijsselmeer (zeilboot)
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Bedrijfsevenement op het Ijsselmeer (zeilboot)

Organiseer je binnenkort een imponerend bedrijfsevenement, een onvergetelijke zakelijke borrel of een ander belangrijk zakelijk evenement en ben je op zoek naar een stijlvolle locatie? Wat dacht je dan van een authentieke zeilboot? Op het ritme van de golven laat je je gasten langzaam wegvaren naar een unieke waterwereld. De combinatie van wijn, zeewind en aangenaam gezelschap maken het evenement tot een onvergetelijke ervaring. Wil je meer weten over dit bijzondere personeelsfeest? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Bedrijfsevenementen met een doel!

Als je bedrijfsevenementen gaat organiseren, wat is dan je doel? Is het een feest ter ere van een jubileum en pak je dit groots aan? Organiseer je juist iets om jouw bedrijf of een product bekender te maken of wil je een groot personeelsfeest geven en wil je eens iets anders dan met elkaar een avondje stappen? Op veel plekken kan je terecht voor een locatie én de begeleiding. Teambuilding, bijvoorbeeld, is een leuke manier om het personeel uit te dagen elkaar op een andere manier te leren kennen en zo de sfeer in het bedrijf te verbeteren. Bij dit soort evenementen reserveer je van tevoren en worden de wensen doorgesproken. Verder hoef je dan zelf niets meer te doen. Wil je echt helemaal zelf iets regelen? Uiteraard kan dat ook. Naast een sfeervolle locatie zal je dan ook o.a. moeten zorgen voor de catering, de juiste vergunningen, uitnodigingen, entertainment en bijvoorbeeld vervoer. Overigens zijn er ook bureaus die alles voor jou regelen op de plek die jij wilt!

Landelijke pagina´s:                                                     
                                                                                      Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                      Productpresentaties organiseren
                                                                                      Bedrijfsjubileum organiseren

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

BEDRIJFSEVENEMENT DOOR HEEL NEDERLAND

Om veel publiek te trekken of goed bereikbaar te zijn, is het kiezen voor een locatie in één van de grote steden een prima plan. Je kunt hierbij kiezen voor bijvoorbeeld de grote bekende gebouwen, zoals De Rai in Amsterdam, De Jaarbeurs in Utrecht of Ahoy in Rotterdam. Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Maar er zijn ook leuke alternatieven, die misschien niet zo bekend maar daardoor juist verrassender zijn. Van Groningen tot Maastricht en van Den Haag tot Arnhem: overal zijn mooie locaties te vinden om jouw bedrijfs evenementen te organiseren.

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.


NL: www.onemotion.nl

BE: www.onemotion.be

Onze voordelen

  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt