Evenementenbureau Amsterdam

Ook voor evenementen in Amstelveen, Zaanstad, Haarlemmermeer, Zaandam, Huizen Hoofddorp en omgeving

feest.jpg

Kies nu eerst een categorie, zakelijk of particulier:

Als je een evenement in Amsterdam organiseert, kan een evenementenbureau je daarmee helpen. Wanneer je zoekt op “evenementenbureau Amsterdam” kom je er vast veel tegen: in deze stad valt nu eenmaal veel te beleven. Feesten en partijen worden hier uiteraard vaak gevierd, daar is tussen de vele grachten genoeg ruimte voor. Vanuit de meest verschillende plaatsen uit binnen- en buitenland komen mensen daarom op Amsterdam af. Maar ook zakelijke evenementen kunnen natuurlijk prima plaatsvinden: veel grote bedrijven zijn hier gevestigd, en zullen een vergadering in de hoofdstad organiseren. Daarnaast kunnen ook bedrijfsuitjes, personeelsfeesten en andere evenementen in Amsterdam worden gehouden (kijk ook op workshops in Amsterdam). Een evenementenbureau Amsterdam kan je hierbij helpen: zo kun je ervoor zorgen dat je een geslaagd event houdt, of het nu een zakelijk event is of juist een groot feest. Zoek je daarom naar een evenementenbureau dat ervoor zorgt dat de evenementenorganisatie in Amsterdam op een goede manier verloopt, zodat je je daar geen zorgen over hoeft te maken? Dan ben je hier aan het goede adres.

Kies nu eerst uw evenement categorie:

90's themafeest op je evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

90's themafeest op je evenement in Amsterdam

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest in Amsterdam. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere evenementen locatie vlakbij Amsterdam
incl. BTW vanaf
€95 p.p.

Forteiland Ijmuiden: bijzondere evenementen locatie vlakbij Amsterdam

Voor zakelijke feesten, vergaderingen, klantendagen, en andere evenementen.

Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.

Smiley face Gelegen voor de kust van IJmuiden

Smiley face Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers. 

Smiley face 14 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen 

Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.

Winter wonderland themafeest als evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

Winter wonderland themafeest als evenement in Amsterdam

Vanaf 20 tot 350 personen (volumekorting mogelijk). Optioneel met catering, drankjes en/of overnachting

Beeld je eens in: je staat midden in een sfeervol skidorp samen met je collega's. In een winterse setting krijgen jullie een aantal ludieke en saamhorige activiteiten voorgelegd. Van Nagel Schlag tot sneeuwbal schieten, van langlaufen tot sneeuwpop worstelen, het kan allemaal tijdens dit winterse themafeest. En ondertussen genieten jullie natuurlijk van de glühwein of warme chocomel (of wat anders). Uiteraard dansen jullie er allemaal flink op los op de Tiroler muziek of de meer hedendaagse nummers. Wil je meer weten over dit bijzondere Winter wonderland themafeest in Amsterdam? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

 Live Cooking BBQ catering  je eigen locatie
incl. BTW vanaf
€35 p.p.

Live Cooking BBQ evenement catering op locatie in Amsterdam

Max. 1.000 deelnemers; Mogelijk op elke locatie met buitenruimte; Ook drankjes, meubilair of complete foodmarkt is mogelijk.

Zomer of winter, het maakt niet uit, BBQen is altijd leuk. En tijdens dit live cooking BBQ catering event gaan de grillmasters speciaal voor jullie aan het werk om er een heerlijk BBQ feest van te maken op jullie eigen locatie. Wil je er ook drankjes bij of een andere catering voor de mensen die niet zo van BBQ houden, dan is dat geen probleem. Voorwaarde is wel dat jullie beschikken over een buitenruimte voor de BBQ. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking BBQ voor je eigen evenement in Amsterdam? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Kitchen Party evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€67,50 p.p.

Kitchen Party evenement in Amsterdam

Lekker dansen tussen de kookeilanden.

Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes in de stad Amsterdam zijn tussen de 200 en 450 deelnemers. Dit gaat een heerlijke Kitchen Party in Amsterdam worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.

Walking dinner catering op locatie in STAD of regio
incl. BTW vanaf
€40 p.p.

Walking dinner catering op locatie tijdens je evenement in Amsterdam of regio

Voor 50 t/m 500 personen (meer op aanvraag).

Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop  te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen evenement in Amsterdam of omgeving? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in XX
incl. BTW vanaf
€17 p.p.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in Amsterdam

Min. besteding €1700: Broodje worst met frites en Duitse drankjes (optioneel), ook hele grote groepen

Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of evenement in Amsterdam? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Themafeest Back to the 00's op je evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€55 p.p.

Themafeest Back to the 00's op je evenement in Amsterdam

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest in Amsterdam? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.

Van der Valk hotel Amsterdam Amstel: evenementenlocatie in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€60 p.p.

Van der Valk hotel Amsterdam Amstel: evenementenlocatie in Amsterdam

Voor zakelijke evenementen tot 300 personen.

Zoek je een evenementenlocatie met een goede bereikbaarheid in de directe omgeving van Amsterdam? Dan zou het Amsterdam Amstel hotel van Van der Valk wel eens de beste oplossing kunnen zijn. Met 12 verschillende zalen en ruimte in de grootste zaal voor 350 personen (receptie) en 300 personen in het theater is deze evenementenlocatie uitermate geschikt voor het organiseren van een vergadering, congres of ander zakelijk evenement.

Smiley face Gelegen op 450 meter van metrostation Amsterdam Overamstel

Smiley face Maximale capaciteit: 350 pers. (receptie) en 300 pers. (theater setting)

Smiley face Grootste zaal: max. 300 pers. (theatersetting) Kleinste: Max. 12 pers. (boardroom)

Smiley face 12 verschillende zalen

Smiley face Eigen parkeerterrein

Smiley face Bijzonderheden: zwembad en wellness aanwezig 

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in het Van der Valk Amsterdam Amstel hotel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Evenement organiseren op Circuit Zandvoort
incl. BTW vanaf
€150 p.p.

Evenement organiseren op Circuit Zandvoort

Voor exclusieve bedrijfsuitjes, vergaderingen, klantendagen, productpresenaties en feesten.

Ben je opzoek naar een bijzondere plek voor jullie bedrijfsevenement? Wat dachten jullie dan van het inmiddels wereldberoemde Race Circuit in Zandvoort waar onlangs voor het tweede opeenvolgende jaar de Dutch F1 Grandprix werd verreden?! Voor je het weet genieten jullie van een leuk bedrijfsuitje, een teambuilding activiteit of een ander bedrijfsevenement op het circuit: van zelf circuit rijden tot racen op de professionele race simulatoren, van de pitbox challenge waarbij je zelf de pitbox induikt tot vergaderen of zelfs feesten. Ook is het mogelijk om in de omgeving te overnachten (optioneel). Wil je meer weten over de mogelijkheden van dit bijzondere bedrijfsuitje voor een grote groepen, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de mogelijkheden.

Bedrijfsuitje zeilen op schitterende Zeetjalk (kleine en grote groepen)
incl. BTW vanaf
€50 p.p.

Bedrijfsuitje zeilen op schitterende Zeetjalk (kleine en grote groepen)

Vergaderen t/m 26 pers., overnachten t/m 18 pers., zakelijke evenementen t/m 750 pers.

Ben je op zoek naar een bijzonder bedrijfsuitje of teambuilding activiteit? En dan het liefste eentje waarmee je kunt genieten van de wind door je haren? Wellicht is een middagje zeilen op het Ijsselmeer of langs de Waddenzee dan een leuke optie. Het is ook mogelijk om er een meerdaags evenement van te maken (overnachten voor maximaal 18 personen). Ook is het mogelijk om de vloot uit te breiden via bevriende boten, zodat het zelfs mogelijk is om een gezelschap van 750 personen mee te nemen op het water. Bekijk hieronder de belangrijkste eigenschappen van deze boot.

Smiley face Vaargebied: Ijsselmeer en Waddenzee; opstappen in Enkhuizen of Harlingen

Smiley face Maximale capaciteit overdag: 34 pers. ; Met overnachting Max. 18 pers.

Smiley face Maximale capaciteit uit te breiden tot 750 pers. via bevriende thuisvloot van Enkhuizen of Harlingen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 26 pers. Met overnachting Max. 18 pers. 

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €1.190 (exc. BTW), exclusief catering

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de Zeetjalk of in combinatie met andere lokale boten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Vuurspuwer show op je evenement

Vuurspuwer show op je evenement

Prijzen van de shows zijn vanaf €600.

Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

Kookworkshop teambuilding game als evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€105 p.p.

Kookworkshop teambuilding game als evenement in Amsterdam

Kookwedstrijd als teambuilding voor 10 tot wel 450 personen.

Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan.  Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in Amsterdam.

Mooie twee-mast brigantijn: zakelijke evenementenlocatie op het water vlakbij Amsterdam
incl. BTW vanaf
€75 p.p.

Mooie twee-mast brigantijn: zakelijke evenementenlocatie op het water vlakbij Amsterdam

Voor zakelijke evenementen tot 85 personen.

Hoe bijzonder zou het zijn om je personeelsfeest, klantendag of ander zakelijke evenement te organiseren op een mooie 2-mast brigantijn? Op deze boot is veel mogelijk. Vertrek is mogelijk uit maar liefst 12 verschillende havens: Lelystad, Stavoren, Kampen, Volendam, Urk, Amsterdam, Medemblik, Enkhuizen, Lemmer, Hoorn, Almere en Ijmuiden.

Smiley face Opstappen in: Lelystad, Stavoren, Kampen, Volendam, Urk, Amsterdam, Medemblik, Enkhuizen, Lemmer, Hoorn, Almere en Ijmuiden

Smiley face Maximale capaciteit varend: 50 pers. ; Stilstaand Max. 85 pers.

Smiley face Minimale vanafprijs indicatie: €1.600 (exc. BTW), overnachten niet mogelijk

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de 2-mast brigantijn, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Foodtruck Festival als evenement op je eigen terrein in Amsterdam of omgeving
excl. BTW vanaf
€110 p.p.

Foodtruck Festival als evenement op je eigen terrein in Amsterdam of omgeving

WKR vriendelijk, veilig in de buitenlucht, drank en lekker eten

Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.

Cocktail catering als aankleding van je evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€17 p.p.

Cocktail catering als aankleding van je evenement in Amsterdam

Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je evenement in Amsterdam of regio? Klik dan op onderstaande groene button.

Expeditie Robinson feest als evenement in Amsterdam
incl. BTW vanaf
€80 p.p.

Expeditie Robinson feest als evenement in Amsterdam

Met Expeditie Robinson of andere activiteit, diner of BBQ, DJ, aankleding, drankjes en locatie.

Zijn jullie toe aan een zakelijk evenement met een actieve vibe? Wat dachten jullie dan van dit leuke bedrijfsfeest? Samen lekker bezig zijn in de buitenlucht met Expeditie Robinson-achtige proeven en aansluitend een lekker diner of BBQ met drankjes en een DJ om er lekker samen op los te dansen in een feestelijke setting. Klinkt dit bijzondere personeelsfeest concept als een passende oplossing voor jullie zakelijke evenement? Wil je meer weten over dit leuke Expeditie Robinson evenement in Amsterdam? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via het onderstaande formulier.

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol evenement in de regio Amsterdam

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol evenement in de regio Amsterdam

Salonboot voor max. 500 pers.; minimum van €3.600 + F&B minimum €7.500

Op deze salonboot worden jullie ontvangen in prinselijke sferen. Deze prachtige boot met een capaciteit van wel 500 opvarenden brengt jullie terug naar het begin van de vorig eeuw (1908 om precies te zijn). Aan boord genieten jullie van een feest op stand.

Smiley face Vaargebied: regio Amsterdam

Smiley face Maximale capaciteit: 500 personen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 160 personen

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €3.600 (exc. BTW) met minimale omzet Food/Beverages van €7.500 (exc. BTW)

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in Amsterdam op Salonboot de Prins van Oranje, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Pizza foodtruck inhuren in STAD of omgeving
incl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza foodtruck inhuren voor je evenement in Amsterdam

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je evenement in Amsterdam? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Salonboot Soeverein: stijlvol evenement op het water in de regio Amsterdam

Salonboot Soeverein: stijlvol evenement op het water in de regio Amsterdam

Salonboot voor max. 55 pers.; minimum van €1.750 excl. catering

De Soeverein is een salonboot in stijl met de beschikking over een topkeuken en een echte piano aan boord, waar u zelf op kunt spelen maar natuurlijk kan er op verzoek ook een pianist worden geregeld.

Smiley face Vaargebied: regio Amsterdam

Smiley face Maximale capaciteit: 55 personen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 55 personen

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €1.750 (exc. BTW), exclusief catering, piano is aan boord (optioneel kan pianist worden geregeld).

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement op Salonboot de Soeverein, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Live Cooking catering met rollende keukens
incl. BTW vanaf
€35 p.p.

Live Cooking catering met rollende keukens op je evenement in Amsterdam

Voor 50 t/m 1.000 personen (meer op aanvraag); diverse keukens

Heb je een bijzonder evenement en wil je dit graag aankleden met catering die live wordt bereid voor het oog van de gasten? Dan is deze live cooking catering misschien wel een hele leuke optie. Van tapasbar tot verse frites, van chocoladefeest met fonteinen en live bereide bonbons, van gigantische paella pannen tot grill installaties. Van luxe broodjes of crepes tot churos en Italiaanse ijswagens, van pizza houtoven tot Zuid-Afrikaanse braai brandweerauto en veel meer. Er is heel veel mogelijk. Indien gewenst is het ook mogelijk om drankjes te serveren (met zelfbedieningsbar of bemande bar). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking catering voor je eigen evenement in Amsterdam? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Stand up comedy act voor tijdens je bedrijfsfeest

Stand up comedy act voor tijdens je evenement in Amsterdam

Verkrijgen vanaf €995

Zoek je iets bijzonders om de deelnemers aan je feest mee te vermaken? Wat dacht je van een professionele stand up comedy act voor je evenement in Amsterdam?  Het is zelfs mogelijk om de stand up comedy act op maat te laten maken voor jouw bedrijf door een stand up comedy act die wekelijks optreedt in een stand up comedy café en shows. Dus wil je de baas of een gepensioneerde collega laten roasten of gewoon een avondje flink lachen over het afgelopen jaar? Dan is deze stand up comedy act een aanrader. Wil je meer weten over het boeken van deze leuke stand up comedy act, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Congres organiseren    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor zakelijk evenementen?

Van congres tot conferentie, van productpresentatie tot imponerend bedrijfsfeest, ben je op zoek naar een evenementenbureau in de omgeving van Amsterdam, Amstelveen, Huizen, Zaandam etc. om je te helpen bij het organiseren van een zakelijk evenement? Dan hebben wij een leuk alternatief voor je. Klik middels onderstaande link direct door naar de zakelijke evenementen pagina en maak een keuze uit het evenement waar je voorkeur naar uit gaat. Met ons enorme netwerk van huislocatie en partner experts leveren we graag een bijdrage aan het slagen van je zakelijk evenement. Klik hieronder door naar de zakelijke evenement pagina en maak een keuze voor het type evenement.

  • Voor elk zakelijke evenement
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor particuliere evenementen?

Heb je binnenkort een bijzonder evenement in Amsterdam, Zaanstad, Beverwijk, Amstelveen of omgeving voor de deur staan? Een bruiloft, verjaardagsfeest, jubileum of ander type evenement? En kun je wel wat hulp gebruiken bij de organisatie van dit evenement? Laat ons je dan inspireren met onze mogelijkheden. Van het vinden van een geschikte locatie in de regio tot de entertainment voor op dit bijzondere evenement. Een passende DJ, een swingende band (of beiden), de juiste catering of foodtrucks en natuurlijk diverse andere mogelijkheden. Laat je inspireren met de opties binnen ons netwerk en laat je helpen bij het organiseren van een onvergetelijk evenement.

  • Voor elk particuliere evenement
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Evenementenbureau uit Amsterdam nodig voor de organisatie van een bedrijfsuitje?

Het is weer hoog tijd voor het jaarlijkse bedrijfsuitje. Dit terugkerende evenement is een mooie manier om alle inspanningen en succes te kunnen vieren. Maar het moet natuurlijk eerst nog wel georganiseerd worden. Misschien wil je een bijzondere activiteit? Gaat je voorkeur uit naar een actief of rustig bedrijfsuitje. Wil je een bedrijfsuitje waar niemand met tegenzin heengaat of wil je liever iets waar de meerderheid heel erg veel van houdt? Het zijn allemaal vragen waar je als organisator een antwoord op zult moeten bedenken.En daarbij is het handig om een bureau voor de regio Amsterdam, Zaandam en Amstelveen in te schakelen om je te helpen met de organisatie.

  • Van ludiek tot serieuzer
  • Meer informatie? Klik hier voor alle bedrijfsuitjes!
Congres organiseren    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor de organisatie van een bruiloft?

Wil je echt uitpakken met je bruiloft en heb je daarvoor de hulp nodig van een evenementenbureau of een weddingplanner voor de regio Amsterdam, Oudekerk aan de Amstel of omgeving? Of heb je alleen wat hulp nodig met het vinden van de perfecte trouwlocatie? En dan natuurlijk wel een trouwlocatie die ook nog beschikbaar is op de grote dag van dit levens veranderende evenement. Of gaat je focus momenteel vooral uit van het entertainment. Wil je graag een passende bruiloft band of DJ vinden en valt de zoektocht momenteel een beetje tegen. Wil je een bijzondere opening of heb je unieke wensen m.b.t. de aankleding of catering. In alle gevallen kunnen we je verder helpen. .

kick-off event    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor het organiseren van een Symposium?

Wie wel eens een symposium heeft georganiseerd, weet dat er stiekem heel veel tijd in kan gaan zitten. Je wilt immers wel dat het symposium zal leiden tot nieuwe inzichten onder de aanwezige deelnemers. De juiste onderwerpen en sprekers zijn van essentieel belang. En natuurlijk vormt de locatie de basis voor het succes van je evenement in de omgeving van Amsterdam. We helpen je graag om veel tijd te besparen. Laat ons bijvoorbeeld weten welke eisen of wensen je hebt voor de locatie van je evenement. Zijn er speciale wensen qua ligging, meerdere subzalen, catering met een thema, of bijzondere sprekers, klik dan door naar de symposium organiseren pagina.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor de organisatie van een conferentie of congres?

Een congres of conferentie kan verschillende doelen hebben. Deze doelen zullen weer leiden tot een flink pakket aan wensen en eisen die vaak bij een evenementenbureau worden neergelegd. Hoeveel dagen beslaat het evenement? Dient er ook voor overnachtingsmogelijkheden te worden gezorgd? Zijn er wensen m.b.t. entertainment? En wat verwachten jullie wat betreft de catering? Pakken jullie de aandacht van alle aanwezigen middels een spectaculaire openingsact? Uiteraard is een van de startpunt van de organisatiereis het vinden van de perfecte congreslocatie. Ligt de locatie op loopafstand van een groot NS station in Amsterdam, Zaandam, Amstelveen of toch liever midden in de natuur. We helpen je graag op gang. Meer weten? Klik dan op onderstaande link.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? klik hier voor congres organiseren!
kick-off event    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor de organisatie van een Seminar?

Bij een seminar gaan deskundigen kennis delen op het gebied van een bepaald onderwerp. Nieuwe inzichten worden opgedaan middels sessies met een deel van de deelnemers of plenair. Mogelijk vinden er ook workshops plaats. Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat er om al deze redenen behoorlijk wat eisen gesteld kunnen worden aan de ideale locatie voor een seminar. En als je er eindelijk een gevonden hebt, blijkt er natuurlijk net geen beschikbaarheid te zijn op de dag van voorkeur. We helpen je graag op weg met het vinden van de juiste locatie in de omgeving van Amsterdam, sprekers etc. Klik op de link om naar de seminar pagina te gaan.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier voor seminar organiseren!
   
Congres organiseren    

Evenementenbureau uit Amsterdam nodig voor de organisatie van een Beurs?

Beurzen zijn er in alle soorten en maten. Van kleine beurzen gericht op een bepaalde niche tot gigantische vakbeurzen of consumentenbeurzen voor een enorm publiek. En omdat elke beurs uniek is, betekent dit doorgaans ook dat de wensen en eisen flink kunnen wisselen. Als aanstaande organisator van een beurs kun je je natuurlijk laten helpen door een evenementenbureau uit de omgeving van Amsterdam bij het maken van de keuze voor een beurslocatie, de sprekers, de dagvoorzitter en eventueel entertainment. Maar je kunt ook gebruik maken van onze service. Klik hiervoor direct door naar de beurs organiseren pagina voor meer informatie.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier voor beurs organiseren!
kick-off event    

Evenementenbureau uit Amsterdam nodig voor de organisatie van een heisessie?

Hard werken kan belangrijk zijn voor het succes van het bedrijf. Maar het continu onder hoge druk presteren kan ervoor zorgen dat de kwaliteit van nieuwe ideeën snel minder kan worden. Juist daarom is het zo goed om af en toe met de directieleden of teamgenoten even de hei op te gaan en in een inspirerende omgeving tot nieuwe ideeën te komen en een nieuwe strategische richting te kiezen. Steeds meer organisaties realiseren zich deze noodzaak en daarom is de heidag een steeds vaker voorkomend fenomeen. We helpen je heel graag op weg met het vinden van de best passende locatie in de omgeving van Amsterdam.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau uit Amsterdam nodig voor de organisatie van een  productpresentatie?

Ben je van plan een nieuw product te presenteren aan de media of aan een selecte groep potentiële klanten? Wil je tijdens de productpresentatie een onvergetelijke indruk achterlaten? Is het de bedoeling dat bepaalde features van het product op een bijzondere manier worden uitgelicht? Dan is het natuurlijk logisch dat jullie eraan denken om een evenementenbureau in de omgeving van Amsterdam in te schakelen. Ook wij helpen jullie graag verder met het vinden van de perfecte evenementenlocatie, een bijzondere openingsact, aankleding of entertainment. Klik hieronder direct door naar de productpresentatie pagina.

kick-off event    

Evenementenbureau Amsterdam nodig voor de organisatie van een vergadering?

Vele uren besteden we welke week aan vergaderen. Hoewel het een tijdrovende activiteit is, blijft het van cruciaal belang om af en toe alle gezichten dezelfde kant op te krijgen, of om tot nieuwe inzichten te komen. Nu is natuurlijk de ene vergadering de andere niet. Voor de ene vergadering volstaat een klein kamertje binnen de organisatie en voor een andere wordt een evenementenbureau ingeschakeld om voor een speciale setting te zorgen. Wij helpen jullie graag verder met het vinden van de best passende vergaderlocatie in de omgeving van Amsterdam en alle noodzakelijke aankleding, zodat jullie je kunnen focussen op de vergadering zelf.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau in Amsterdam nodig voor de organisatie van een bedrijfsfeest?

Iedereen kijkt er elk jaar weer naar uit. Het bedrijfsfeest komt er weer aan. Een terugkerend moment waarop je je collega's te zien krijgt in een andere setting. Ben je dit jaar aangewezen om het bedrijfsfeest te organiseren? Zoek je een perfecte locatie waar alles mogelijk is? Of houden jullie het bedrijfsfeest liever op jullie eigen locatie? Betreft het een bijzondere editie en willen jullie een evenementenbureau voor de regio Amsterdam inschakelen om echt iets bijzonders neer te zetten? Zijn er speciale wensen m.b.t. de catering, het entertainment of de aankleding? In al deze gevallen helpen we je graag verder.

kick-off event    

Evenementenbureau uit Amsterdam nodig voor de organisatie van een Teambuilding?

Veel van de activiteiten die we dagelijks ontplooien vinden plaats in teamverband. Het is dan ook logisch dat de mate waarin teams samenwerken en output genereren al jaren een belangrijk thema is in het bedrijfsleven. Welke aansturingsmechanismen werken het best? Op welke wijze dienen doelstellingen worden geformuleerd? Wat houdt goed leiderschap precies in in relatie tot teams? Het kan dan ook verademend zijn om af en toe het team op de voorgrond te plaatsen en niet de output die wordt gegenereerd. En daarvoor is een teambuilding activiteit in de regio Amsterdam een heel mooi middel.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau Amsterdam nodig voor het organiseren van een incentive?

Heeft het personeel dit jaar echt iets bijzonders gepresteerd? Of zijn er individuele personen die in het zonnetje gezet dienen te worden. Dan is een incentive misschien wel een goede keuze. Met een incentive motiveer je mensen om nog meer uit zichzelf of uit het team te halen. Er bestaan verschillende soorten incentives. Denk hierbij bijvoorbeeld aan reizen of aan bijzondere belevenissen. Je kunt zelf een incentive organiseren of de hulp vragen van een evenementenbureau voor de regio Amsterdam. Wil je meer weten over hoe wij je kunnen helpen, klik dan door op de onderstaande link.

kick-off event    

Evenementenbureau regio Amsterdam nodig voor het organiseren van een klantendag?

Goede klanten moeten gekoesterd worden. En een klantendag kan een mooie manier zijn om in contact te komen met de klant. Kom erachter wat de beweegredenen zijn om producten bij jouw organisatie af te nemen. Presenteer nieuwe concepten en kijk of ze in de smaak vallen. Bedank trouwe klanten voor hun jarenlange loyaliteit. Of zorg ervoor dat de samenwerking langzaam verder uitgebreid kan worden met een aantal strategische klanten. Of je nu een evenementenbureau uit de regio Amsterdam wilt inschakelen of de organisatie zelf wilt doen, we helpen je graag verder met organiseren van een geslaagde klantendag.

   
Congres organiseren    

Evenementenbureau uit Amsterdam nodig voor overige bedrijfsevenementen?

Op deze pagina staan een heleboel voorbeelden van zakelijke evenementen. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het evenement dat je wilt gaan organiseren, niet in deze lijst terug te vinden is. Misschien is je evenement niet makkelijk onder een noemer te vangen, of dient het helemaal op maat te worden georganiseerd en zoek je een evenementenbureau voor Amsterdam, Zaandam, Amstelveen, Huizen of omgeving die hiervoor kan zorgen. Ook bij dit soort unieke evenementen helpen we je graag op weg. Klik door naar onze overige bedrijfsevenementen pagina voor meer informatie over de wijze waarop we je kunnen helpen.

 

Lokale evenementenbureau pagina´s   

 

Landelijke pagina´s:                                                     Bedrijfsevenement organiseren
                                                                                      Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                      Productpresentaties organiseren
                                                                                      Bedrijfsjubileum organiseren

Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder:                              Evenementenbureau Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer:                         Evenementenbureau Amsterdam

Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden:                              Evenementenbureau Haarlem  

Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse:                     Evenementenbureau Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg:                         Evenementenbureau Den Haag
Regio Dordrecht, Gorinchem, Zwijndrecht:                     Evenementenbureau Dordrecht
Regio Delft, Rijswijk:                                                 Evenementenbureau Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn:                            Evenementenbureau Leiden
Regio Gouda, Bodegraven, Woerden:                             Evenementenbureau Gouda  

Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein:                                  Evenementenbureau Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld:                     Evenementenbureau Amersfoort  

Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard:                    Evenementenbureau Eindhoven
Regio Tilburg, Waalwijk, Goirle:                                     Evenementenbureau Tilburg
Regio Den Bosch, Vught, Uden:                                    Evenementenbureau Den Bosch
Regio Breda, Oosterhout, Roosendaal:                           Evenementenbureau Breda  

RegioFlevoland
Regio Almere:                                                          Evenementenbureau Almere  

RegioLimburg
Regio Maastricht, Magraten, Valkenburg:                        Evenementenbureau Maastricht  

Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl:                                          Evenementenbureau Groningen  

Regio Overijssel
Regio Zwolle, Meppel, Hoogeveen:                              Evenementenbureau Zwolle  

Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem:                               Evenementenbureau Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk:                                  Evenementenbureau Nijmegen
Regio Apeldoorn, Deventer, Harderwijk:                         Evenementenbureau Apeldoorn

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief


ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

EVENTBUREAU AMSTERDAM

Evenementen in Amsterdam: het is een vertrouwde combinatie. Het zelf organiseren van evenementen kan nog wel eens veel geregel zijn: een evenementenbureau neemt je dit graag uit handen. Zo kun je zelf veel plezier maken op je feest, terwijl de eventorganisatie door het evenementenbureau in goede banen wordt geleid. Ook voor zakelijke evenementen kun je hier terecht: Ook daar komt natuurlijk meer dan genoeg bij kijken. Daarbij is Amsterdam natuurlijk een stad die veel te bieden heeft: het is fijn als je een evenementenbureau hebt dat de stad goed kent en daardoor je de weg kan wijzen door onze hoofdstad. Met haar vele grachten, voetbalclub Ajax, maar ook haar vele musea en bezienswaardigheden is de stad internationaal bekend. Het is niet voor niets dat veel mensen bij hun evenement aan Amsterdam denken!

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.

Lees meer over Onemotion


Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout

Onze voordelen


  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt