Kies nu eerst je categorie, zakelijk of particulier:
Den Haag, een stad die voor altijd bekend zal staan als die “mooie stad achter de duinen”. De stad staat echter ook bekend als de Hofstad, waar het ministerie van justitie en de Tweede Kamer gevestigd zijn. Zelfs de Verenigde Naties hebben in Den Haag een belangrijke vestigingsplaats. Zakelijke evenementen vinden er dus genoeg plaats, hiervoor ben je in Den Haag aan het goede adres. Om ervoor te zorgen dat je de bomen nog ziet door het bos kan een evenementenbureau Den Haag voor je verkennen. Ook voor feesten zijn in de hofstad namelijk mogelijkheden te over. Evenementenorganisatie kan daardoor ingewikkeld zijn: een evenementenbureau neemt je graag het werk uit handen. Geef je liever een feest, of een ander type event, zoals een bedrijfsuitje of een personeelsfeest? Ook dan kan een evenementenbureau Den Haag voor je uitkammen: hier zijn vele mogelijkheden voor in de stad. Als je een evenementenbureau zoekt dat Den Haag voor je doorzoekt, ben je zeker op de juiste pagina terechtgekomen.
Kies nu eerst uw evenement categorie:
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor zakelijk evenementen?
Van congres tot conferentie, van productpresentatie tot imponerend bedrijfsfeest, ben je op zoek naar een evenementenbureau in de omgeving van Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Voorschoten etc. om je te helpen bij het organiseren van een zakelijk evenement? Dan hebben wij een leuk alternatief voor je. Klik middels onderstaande link direct door naar de zakelijke evenementen pagina en maak een keuze uit het evenement waar je voorkeur naar uit gaat. Met ons enorme netwerk van huislocatie en partner experts leveren we graag een bijdrage aan het slagen van je zakelijk evenement. Klik hieronder door naar de zakelijke evenement pagina en maak een keuze voor het type evenement.
-
- Voor elk zakelijke evenement
- Meer informatie? Klik hier!
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor particuliere evenementen?
Heb je binnenkort een bijzonder evenement in Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Wassenaar of omgeving voor de deur staan? Een bruiloft, verjaardagsfeest, jubileum of ander type evenement? En kun je wel wat hulp gebruiken bij de organisatie van dit evenement? Laat ons je dan inspireren met onze mogelijkheden. Van het vinden van een geschikte locatie in de regio tot de entertainment voor op dit bijzondere evenement. Een passende DJ, een swingende band (of beiden), de juiste catering of foodtrucks en natuurlijk diverse andere mogelijkheden. Laat je inspireren met de opties binnen ons netwerk en laat je helpen bij het organiseren van een onvergetelijk evenement.
-
- Voor elk particuliere evenement
- Meer informatie? Klik hier!
Evenementenbureau uit Den Haag nodig voor de organisatie van een bedrijfsuitje?
Het is weer hoog tijd voor het jaarlijkse bedrijfsuitje. Dit terugkerende evenement is een mooie manier om alle inspanningen en succes te kunnen vieren. Maar het moet natuurlijk eerst nog wel georganiseerd worden. Misschien wil je een bijzondere activiteit? Gaat je voorkeur uit naar een actief of rustig bedrijfsuitje. Wil je een bedrijfsuitje waar niemand met tegenzin heengaat of wil je liever iets waar de meerderheid heel erg veel van houdt? Het zijn allemaal vragen waar je als organisator een antwoord op zult moeten bedenken.En daarbij is het handig om een bureau voor de regio Den Haag, Scheveningen, Kijkduin, Watering in te schakelen om je te helpen met de organisatie.
-
- Van ludiek tot serieuzer
- Meer informatie? Klik hier voor alle bedrijfsuitjes!
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor de organisatie van een bruiloft?
Wil je echt uitpakken met je bruiloft en heb je daarvoor de hulp nodig van een evenementenbureau of een weddingplanner voor de regio Den Haag, Westland of omgeving? Of heb je alleen wat hulp nodig met het vinden van de perfecte trouwlocatie? En dan natuurlijk wel een trouwlocatie die ook nog beschikbaar is op de grote dag van dit levens veranderende evenement. Of gaat je focus momenteel vooral uit van het entertainment. Wil je graag een passende bruiloft band of DJ vinden en valt de zoektocht momenteel een beetje tegen. Wil je een bijzondere opening of heb je unieke wensen m.b.t. de aankleding of catering. In alle gevallen kunnen we je verder helpen. .
-
- Alles voor het organiseren van je bruiloft
- Meer informatie? Klik hier voor bruiloft organiseren!
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor het organiseren van een Symposium?
Wie wel eens een symposium heeft georganiseerd, weet dat er stiekem heel veel tijd in kan gaan zitten. Je wilt immers wel dat het symposium zal leiden tot nieuwe inzichten onder de aanwezige deelnemers. De juiste onderwerpen en sprekers zijn van essentieel belang. En natuurlijk vormt de locatie de basis voor het succes van je evenement in de omgeving van Den Haag. We helpen je graag om veel tijd te besparen. Laat ons bijvoorbeeld weten welke eisen of wensen je hebt voor de locatie van je evenement. Zijn er speciale wensen qua ligging, meerdere subzalen, catering met een thema, of bijzondere sprekers, klik dan door naar de symposium organiseren pagina.
-
- Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
- Meer informatie? Klik hier voor symposium organiseren!
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor de organisatie van een conferentie of congres?
Een congres of conferentie kan verschillende doelen hebben. Deze doelen zullen weer leiden tot een flink pakket aan wensen en eisen die vaak bij een evenementenbureau worden neergelegd. Hoeveel dagen beslaat het evenement? Dient er ook voor overnachtingsmogelijkheden te worden gezorgd? Zijn er wensen m.b.t. entertainment? En wat verwachten jullie wat betreft de catering? Pakken jullie de aandacht van alle aanwezigen middels een spectaculaire openingsact? Uiteraard is een van de startpunt van de organisatiereis het vinden van de perfecte congreslocatie. Ligt de locatie op loopafstand van een groot NS station in Den Haag, Voorburg-Leidschendam, Voorschoten of toch liever midden in de natuur. We helpen je graag op gang. Meer weten? Klik dan op onderstaande link.
-
- Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
- Meer informatie? klik hier voor congres organiseren!
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor de organisatie van een Seminar?
Bij een seminar gaan deskundigen kennis delen op het gebied van een bepaald onderwerp. Nieuwe inzichten worden opgedaan middels sessies met een deel van de deelnemers of plenair. Mogelijk vinden er ook workshops plaats. Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat er om al deze redenen behoorlijk wat eisen gesteld kunnen worden aan de ideale locatie voor een seminar. En als je er eindelijk een gevonden hebt, blijkt er natuurlijk net geen beschikbaarheid te zijn op de dag van voorkeur. We helpen je graag op weg met het vinden van de juiste locatie in de omgeving van Den Haag, sprekers etc. Klik op de link om naar de seminar pagina te gaan.
-
- Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
- Meer informatie? Klik hier voor seminar organiseren!
Evenementenbureau uit Den Haag nodig voor de organisatie van een Beurs?
Beurzen zijn er in alle soorten en maten. Van kleine beurzen gericht op een bepaalde niche tot gigantische vakbeurzen of consumentenbeurzen voor een enorm publiek. En omdat elke beurs uniek is, betekent dit doorgaans ook dat de wensen en eisen flink kunnen wisselen. Als aanstaande organisator van een beurs kun je je natuurlijk laten helpen door een evenementenbureau uit de omgeving van Den Haag bij het maken van de keuze voor een beurslocatie, de sprekers, de dagvoorzitter en eventueel entertainment. Maar je kunt ook gebruik maken van onze service. Klik hiervoor direct door naar de beurs organiseren pagina voor meer informatie.
-
- Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
- Meer informatie? Klik hier voor beurs organiseren!
Evenementenbureau uit Den Haag nodig voor de organisatie van een heisessie?
Hard werken kan belangrijk zijn voor het succes van het bedrijf. Maar het continu onder hoge druk presteren kan ervoor zorgen dat de kwaliteit van nieuwe ideeën snel minder kan worden. Juist daarom is het zo goed om af en toe met de directieleden of teamgenoten even de hei op te gaan en in een inspirerende omgeving tot nieuwe ideeën te komen en een nieuwe strategische richting te kiezen. Steeds meer organisaties realiseren zich deze noodzaak en daarom is de heidag een steeds vaker voorkomend fenomeen. We helpen je heel graag op weg met het vinden van de best passende locatie in de omgeving van Den Haag.
-
- De mooiste locaties
- Meer informatie? Klik hier voor heisessie organiseren!
Evenementenbureau uit Den Haag nodig voor de organisatie van een productpresentatie?
Ben je van plan een nieuw product te presenteren aan de media of aan een selecte groep potentiële klanten? Wil je tijdens de productpresentatie een onvergetelijke indruk achterlaten? Is het de bedoeling dat bepaalde features van het product op een bijzondere manier worden uitgelicht? Dan is het natuurlijk logisch dat jullie eraan denken om een evenementenbureau in de omgeving van Den Haag in te schakelen. Ook wij helpen jullie graag verder met het vinden van de perfecte evenementenlocatie, een bijzondere openingsact, aankleding of entertainment. Klik hieronder direct door naar de productpresentatie pagina.
-
- Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
- Meer informatie? Klik hier voor productpresentatie organiseren!
Evenementenbureau Den Haag nodig voor de organisatie van een vergadering?
Vele uren besteden we welke week aan vergaderen. Hoewel het een tijdrovende activiteit is, blijft het van cruciaal belang om af en toe alle gezichten dezelfde kant op te krijgen, of om tot nieuwe inzichten te komen. Nu is natuurlijk de ene vergadering de andere niet. Voor de ene vergadering volstaat een klein kamertje binnen de organisatie en voor een andere wordt een evenementenbureau ingeschakeld om voor een speciale setting te zorgen. Wij helpen jullie graag verder met het vinden van de best passende vergaderlocatie in de omgeving van Den Haag en alle noodzakelijke aankleding, zodat jullie je kunnen focussen op de vergadering zelf.
-
- Zeer uiteenlopende locaties
- Meer informatie? Klik hier voor vergadering organiseren!
Evenementenbureau in Den Haag nodig voor de organisatie van een bedrijfsfeest?
Iedereen kijkt er elk jaar weer naar uit. Het bedrijfsfeest komt er weer aan. Een terugkerend moment waarop je je collega's te zien krijgt in een andere setting. Ben je dit jaar aangewezen om het bedrijfsfeest te organiseren? Zoek je een perfecte locatie waar alles mogelijk is? Of houden jullie het bedrijfsfeest liever op jullie eigen locatie? Betreft het een bijzondere editie en willen jullie een evenementenbureau voor de regio Den Haag inschakelen om echt iets bijzonders neer te zetten? Zijn er speciale wensen m.b.t. de catering, het entertainment of de aankleding? In al deze gevallen helpen we je graag verder.
-
- Van locaties, catering tot entertainment
- Meer informatie? Klik hier voor bedrijfsfeest organiseren!
Evenementenbureau uit Den Haag nodig voor de organisatie van een Teambuilding?
Veel van de activiteiten die we dagelijks ontplooien vinden plaats in teamverband. Het is dan ook logisch dat de mate waarin teams samenwerken en output genereren al jaren een belangrijk thema is in het bedrijfsleven. Welke aansturingsmechanismen werken het best? Op welke wijze dienen doelstellingen worden geformuleerd? Wat houdt goed leiderschap precies in in relatie tot teams? Het kan dan ook verademend zijn om af en toe het team op de voorgrond te plaatsen en niet de output die wordt gegenereerd. En daarvoor is een teambuilding activiteit in de regio Den Haag een heel mooi middel.
-
- Van ludiek tot serieus
- Meer informatie? Klik hier voor teambuilding activiteiten!
Evenementenbureau Den Haag nodig voor het organiseren van een incentive?
Heeft het personeel dit jaar echt iets bijzonders gepresteerd? Of zijn er individuele personen die in het zonnetje gezet dienen te worden. Dan is een incentive misschien wel een goede keuze. Met een incentive motiveer je mensen om nog meer uit zichzelf of uit het team te halen. Er bestaan verschillende soorten incentives. Denk hierbij bijvoorbeeld aan reizen of aan bijzondere belevenissen. Je kunt zelf een incentive organiseren of de hulp vragen van een evenementenbureau voor de regio Den Haag. Wil je meer weten over hoe wij je kunnen helpen, klik dan door op de onderstaande link.
-
- In binnen en buitenland
- Meer informatie? Klik hier voor incentive organiseren!
Evenementenbureau regio Den Haag nodig voor het organiseren van een klantendag?
Goede klanten moeten gekoesterd worden. En een klantendag kan een mooie manier zijn om in contact te komen met de klant. Kom erachter wat de beweegredenen zijn om producten bij jouw organisatie af te nemen. Presenteer nieuwe concepten en kijk of ze in de smaak vallen. Bedank trouwe klanten voor hun jarenlange loyaliteit. Of zorg ervoor dat de samenwerking langzaam verder uitgebreid kan worden met een aantal strategische klanten. Of je nu een evenementenbureau uit de regio Den Haag wilt inschakelen of de organisatie zelf wilt doen, we helpen je graag verder met organiseren van een geslaagde klantendag.
-
- Van locaties tot entertainment
- Meer informatie? Klik hier voor klantendag organiseren!
Evenementenbureau uit Den Haag nodig voor overige bedrijfsevenementen?
Op deze pagina staan een heleboel voorbeelden van zakelijke evenementen. Maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat het evenement dat je wilt gaan organiseren, niet in deze lijst terug te vinden is. Misschien is je evenement niet makkelijk onder een noemer te vangen, of dient het helemaal op maat te worden georganiseerd en zoek je een evenementenbureau voor Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Westland of omgeving die hiervoor kan zorgen. Ook bij dit soort unieke evenementen helpen we je graag op weg. Klik door naar onze overige bedrijfsevenementen pagina voor meer informatie over de wijze waarop we je kunnen helpen.
-
- Op maat
- Meer informatie? Klik hier voor overige bedrijfsevenementen!
Madurodam: beroemde evenementenlocatie Den Haag
Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement.
Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag
Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers.
Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers.
10 verschillende ruimtes
Parkeren kan bij de locatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Walking dinner catering op locatie in Den Haag of regio
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen evenement in Den Haag of omgeving? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Winter wonderland themafeest als evenement in Den Haag
Beeld je eens in: je staat midden in een sfeervol skidorp samen met je collega's. In een winterse setting krijgen jullie een aantal ludieke en saamhorige activiteiten voorgelegd. Van Nagel Schlag tot sneeuwbal schieten, van langlaufen tot sneeuwpop worstelen, het kan allemaal tijdens dit winterse themafeest. En ondertussen genieten jullie natuurlijk van de glühwein of warme chocomel (of wat anders). Uiteraard dansen jullie er allemaal flink op los op de Tiroler muziek of de meer hedendaagse nummers. Wil je meer weten over dit bijzondere Winter wonderland themafeest in Den Haag? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.
Live Cooking BBQ evenement catering op locatie in Den Haag
Zomer of winter, het maakt niet uit, BBQen is altijd leuk. En tijdens dit live cooking BBQ catering event gaan de grillmasters speciaal voor jullie aan het werk om er een heerlijk BBQ feest van te maken op jullie eigen locatie. Wil je er ook drankjes bij of een andere catering voor de mensen die niet zo van BBQ houden, dan is dat geen probleem. Voorwaarde is wel dat jullie beschikken over een buitenruimte voor de BBQ. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking BBQ voor je eigen evenement in Den Haag? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Kitchen Party evenement in Den Haag
Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes in de stad Den Haag zijn tussen de 120 en 250 deelnemers. Dit gaat een heerlijke Kitchen Party in Den Haag worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.
Themafeest Back to the 00's op je evenement in Den Haag
De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest in Den Haag? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.
Live Cooking catering met rollende keukens op je evenement in Den Haag
Heb je een bijzonder evenement en wil je dit graag aankleden met catering die live wordt bereid voor het oog van de gasten? Dan is deze live cooking catering misschien wel een hele leuke optie. Van tapasbar tot verse frites, van chocoladefeest met fonteinen en live bereide bonbons, van gigantische paella pannen tot grill installaties. Van luxe broodjes of crepes tot churos en Italiaanse ijswagens, van pizza houtoven tot Zuid-Afrikaanse braai brandweerauto en veel meer. Er is heel veel mogelijk. Indien gewenst is het ook mogelijk om drankjes te serveren (met zelfbedieningsbar of bemande bar). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking catering voor je eigen evenement in Den Haag? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Kookworkshop teambuilding game als evenement in Den Haag
Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan. Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in Den Haag.
90's themafeest op je evenement in Den Haag
Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest in Den Haag. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.
Foodtruck Festival als evenement op je eigen terrein in Den Haag of omgeving
Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je evenement in Den Haag
Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of evenement in Den Haag? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Vuurspuwer show op je evenement
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.
Cocktail catering als aankleding van je evenement in Den Haag
Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je evenement in Den Haag of regio? Klik dan op onderstaande groene button.
Expeditie Robinson feest als evenement in Den Haag
Zijn jullie toe aan een zakelijk evenement met een actieve vibe? Wat dachten jullie dan van dit leuke bedrijfsfeest? Samen lekker bezig zijn in de buitenlucht met Expeditie Robinson-achtige proeven en aansluitend een lekker diner of BBQ met drankjes en een DJ om er lekker samen op los te dansen in een feestelijke setting. Klinkt dit bijzondere personeelsfeest concept als een passende oplossing voor jullie zakelijke evenement? Wil je meer weten over dit leuke Expeditie Robinson evenement in Den Haag? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via het onderstaande formulier.
Stand up comedy act voor tijdens je evenement in Den Haag
Zoek je iets bijzonders om de deelnemers aan je feest mee te vermaken? Wat dacht je van een professionele stand up comedy act voor je evenement in Den Haag? Het is zelfs mogelijk om de stand up comedy act op maat te laten maken voor jouw bedrijf door een stand up comedy act die wekelijks optreedt in een stand up comedy café en shows. Dus wil je de baas of een gepensioneerde collega laten roasten of gewoon een avondje flink lachen over het afgelopen jaar? Dan is deze stand up comedy act een aanrader. Wil je meer weten over het boeken van deze leuke stand up comedy act, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Lokale evenementenbureau pagina´s
Landelijke pagina´s: Bedrijfsevenement organiseren
Zakelijke evenementen organiseren
Productpresentaties organiseren
Bedrijfsjubileum organiseren
Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder: Evenementenbureau Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer: Evenementenbureau Amsterdam
Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden: Evenementenbureau Haarlem
Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse: Evenementenbureau Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg: Evenementenbureau Den Haag
Regio Dordrecht, Gorinchem, Zwijndrecht: Evenementenbureau Dordrecht
Regio Delft, Rijswijk: Evenementenbureau Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn: Evenementenbureau Leiden
Regio Gouda, Bodegraven, Woerden: Evenementenbureau Gouda
Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein: Evenementenbureau Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld: Evenementenbureau Amersfoort
Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard: Evenementenbureau Eindhoven
Regio Tilburg, Waalwijk, Goirle: Evenementenbureau Tilburg
Regio Den Bosch, Vught, Uden: Evenementenbureau Den Bosch
Regio Breda, Oosterhout, Roosendaal: Evenementenbureau Breda
RegioFlevoland
Regio Almere: Evenementenbureau Almere
RegioLimburg
Regio Maastricht, Magraten, Valkenburg: Evenementenbureau Maastricht
Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl: Evenementenbureau Groningen
Regio Overijssel
Regio Zwolle, Meppel, Hoogeveen: Evenementenbureau Zwolle
Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem: Evenementenbureau Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk: Evenementenbureau Nijmegen
Regio Apeldoorn, Deventer, Harderwijk: Evenementenbureau Apeldoorn
IMPRESSIE
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR
EVENTBUREAU DEN HAAG
Den Haag: vermaak is er genoeg, maar ook de serieuzere zaken des levens worden hier besproken. De Gouden Koets rijdt eens per jaar door de stad, maar ook jij kunt met je gezelschap de stad natuurlijk verkennen. Een evenementenbureau brengt daarom graag de verschillende evenementen voor je in kaart; of je nu een legendarisch feest wilt geven, of juist een belangrijk zakelijk evenement op de planning hebt staan. Den Haag ligt natuurlijkvlak bij de zee, dus ook evenementen aan het water, met voldoende frisse lucht zijn altijd een optie. Als je het maximale uit de mogelijkheden wilt halen helpt een evenementenbureau je graag op weg. De stad en haar inwoners heten je daarnaast ook graag welkom voor een inspirerende vergadering, een onvergetelijke verjaardag, of juist een heel ander evenement. Tot ziens in Den Haag!
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt