Seminar organiseren

In diverse regio´s door heel Nederland

feest.jpg

Seminar organiseren: alles begint bij de juiste locatie

Binnenkort een seminar organiseren voor het personeel of relaties? Een dergelijke bijeenkomst wordt georganiseerd om kennis over te dragen, een veranderingsproces in gang te zetten of merkwaarde te creëren. Het gaat hierbij om een omvangrijke bijeenkomst over een bepaald onderwerp waarin deskundigen kennis met elkaar kunnen delen. Meestal verloopt dit via lezingen of workshops. Als de bijeenkomst een wetenschappelijk karakter heeft, wordt het ook wel een conferentie of symposium genoemd. Natuurlijk is het de bedoeling dat de dag professioneel verloopt. Vooral het vinden van de juiste locatie kan een behoorlijke uitdaging zijn. Aan de ene kant moet de locatie goed bereikbaar zijn, maar daarnaast moeten ruimte, rust en flinke dosis privacy centraal staan. Ons bedrijf is bij uitstek gespecialiseerd in het vinden van de beste locaties voor een succesvolle bijeenkomst. Wij beschikken over een uitgebreid netwerk van prachtige locaties in heel Nederland. Kijk snel verder op onze website voor meer inspiratie of neem direct contact met ons op voor de mogelijkheden.

Ga snel naar de regio van jouw voorkeur:

Professionele fotograaf voor je evenement

Professionele fotograaf voor je evenement

Professionele fotograaf voor je evenement vanaf €350

Je kent het wel: je organiseert een fantastisch evenement, de sfeer is top, iedereen lacht, en dan… de volgende dag blader je door de foto’s. Tien wazige beelden, drie halve hoofden, een duim voor de lens en één perfecte foto — van de catering. Zonde, want jouw evenement verdient beter dan dat! Daarom is een professionele fotograaf geen luxe, maar pure noodzaak. Die weet namelijk precies wanneer hij moet klikken: op het moment dat de spreker een briljant punt maakt (niet wanneer hij net niest), of wanneer je collega’s spontaan lachen (niet wanneer ze net aan de bitterbal zitten). Geen schokkerige kiekjes meer, maar scherpe, sfeervolle beelden die je evenement écht laten stralen. Onze fotograaf beweegt zich soepel tussen de gasten door — als een ninja met een camera — en vangt elk belangrijk moment. Van de eerste enthousiaste begroeting tot het laatste glaasje aan de bar. En ja, zelfs dat onbedoelde dansmoment van de directie wordt subtiel vastgelegd (met liefde en goed licht). Of het nu gaat om een congres, bedrijfsfeest, beurs of personeelsuitje: de foto’s vertellen straks het verhaal van de dag. Perfect voor social media, nieuwsbrieven, persberichten of gewoon om nog even na te genieten.

Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800

Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800

Professionele aftermovie vanaf €800

U kent het wel: u organiseert een geweldig evenement – de sfeer zit goed, de drank vloeit rijkelijk, en iedereen is in topvorm... behalve de persoon die “even wat beelden zou maken met z’n smartphone”. Resultaat: tien wazige filmpjes, drie dubbele kinnen en één opname van een jas op een stoel. Niet echt de after movie die u in gedachten had, toch? Daarom komt onze professionele videograaf als geroepen. Deze persoon weet hoe je een camera vasthoudt zonder dat het beeld lijkt op een aardbeving, en legt uw evenement vast alsof het de reünie van Coldplay is. Van de eerste speech tot de laatste danspas – alles wordt professioneel gefilmd, gemonteerd en voorzien van epische muziek (of dat éne nummer dat uw collega iets té enthousiast meezong). Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, teambuilding, congres of ander evenement: onze videograaf weet precies waar het juiste shot zit. Zelfs dat moment waarop de directeur per ongeluk de microfoon uitschakelt, of die collega die dacht dat de polonaise een teamsport was – alles wordt subtiel vereeuwigd. Het eindresultaat? Een aftermovie die u wél met trots deelt. Geen korrelige beelden of scheve kaders, maar een vlotte, energieke montage waar de sfeer letterlijk vanaf spat. Ideaal om te tonen aan collega’s, klanten of gewoon om uzelf eraan te herinneren dat u écht een geweldig event hebt georganiseerd. Kortom: laat uw evenement niet eindigen in de digitale prullenbak van slechte selfies. Boek een videograaf die van uw dag een mini-blockbuster maakt – compleet met lach, emotie en net genoeg bloopers om het écht memorabel te houden. Wilt u ook een aftermovie die zelfs Spielberg jaloers maakt? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan – en laat de camera draaien!

Walking dinner catering op locatie in STAD of regio
excl. BTW vanaf
€40 p.p.

Walking dinner catering op locatie voor je seminar

Voor 50 t/m 500 personen (meer op aanvraag).

Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop  te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen seminar? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Seminar organiseren op loopafstand van een NS station in jouw stad

Seminar organiseren op loopafstand van een NS station in jouw stad

Een seminar organiseren kan een hele klus zijn. Het vaststellen van de inhoud, het uitnodigen van de deelnemers, je bent er gauw meer tijd mee kwijt dan je vooraf had bedacht. En alles begint natuurlijk met het vinden van de perfecte locatie voor het seminar. En natuurlijk speelt de bereikbaarheid daarbij ook een belangrijke rol. Binnen deze productcategorie gaan we uit van een locatie die behalve zeer geschikt voor seminars, zich ook nog eens op loopafstand bevindt van een NS station. We beschikken over een enorm netwerk van huislocaties waarmee wij intensief samenwerken. Op basis van de datum van jullie voorkeur, gaan we op zoek naar de 2 nog beschikbare en best passende locaties binnen ons netwerk en zullen hen vragen om zich kort via de email aan jullie te presenteren en eventuele vragen te beantwoorden.

Seminar organiseren op locatie met overnachtingsmogelijkheden in jouw stad
excl. BTW vanaf
€110 p.p.

Seminar organiseren op locatie met overnachtingsmogelijkheden in jouw stad

Ben je op zoek naar een locatie voor het houden van een seminar? Dient de locatie behalve over alle noodzakelijke faciliteiten o.a. te beschikken over overnachtingsmogelijkheden? Dan kan het uiteindelijk best een zoektocht blijken te zijn om een locatie te vinden die aan alle randvoorwaarden voldoet. Wij willen je hierbij graag kostbare tijd besparen. Binnen deze productcategorie gaan we uit van een locatie die behalve zeer geschikt voor seminars, zich ook nog eens over ovenachtingsmogelijkheden beschikt. We beschikken over een enorm netwerk van huislocaties waarmee wij intensief samenwerken. Op basis van de datum van jullie voorkeur, gaan we op zoek naar de 2 nog beschikbare en best passende locaties binnen ons netwerk en zullen hen vragen om zich kort via de email aan jullie te presenteren en eventuele vragen te beantwoorden.

Seminar organiseren op een inspirerende locatie in jouw regio

Seminar organiseren op een inspirerende locatie in jouw regio

Wil je dat de deelnemers aan je seminar af en toe de mogelijkheid krijgen om tussendoor even inspiratie op te doen in een bijzondere omgeving? En denk je daarbij aan een omgeving in de bossen, op de hei, aan het water of op een andere inspirerende plek? Bespaar dan kostbare tijd met zoeken en gebruik deze service. Binnen deze productcategorie gaan we uit van enkel inspirerende locaties in de regio van jouw voorkeur, die allen zeer geschikt zijn voor het organiseren van een seminar. We beschikken over een enorm netwerk van huislocaties waarmee wij intensief samenwerken. Op basis van de datum van jullie voorkeur, gaan we op zoek naar de 2 nog beschikbare en best passende locaties binnen ons netwerk en zullen hen vragen om zich kort via de email aan jullie te presenteren en eventuele vragen te beantwoorden. We wensen jullie alvast een inspirerend evenement toe.

Vuurspuwer show op je evenement

Vuurspuwer show op je evenement

Prijzen van de shows zijn vanaf €600.

Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

Pizza foodtruck inhuren in STAD of omgeving
excl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza foodtruck inhuren tijdens je seminar

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen seminar? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Bedrijfsfestival op je eigen feestlocatie in STAD of een voorgestelde evenementenlocatie
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Bedrijfsfestival op je eigen feestlocatie in STAD of een voorgestelde evenementenlocatie

Het begon allemaal met een briljant idee op de vrijdagmiddagborrel: “Zullen we dit jaar gewoon ons éígen bedrijfsfestival organiseren?” En zo geschiedde. Binnen no-time verandert de parkeerplaats, loods of zelfs de kantoorhal — ja, die plek waar normaal de printer piepend zijn werk doet — in een ware festivalweide. Denk: lichtjes, foodtrucks, livemuziek en collega’s die ineens blijken te kunnen dansen (of in elk geval enthousiast wiebelen met een biertje in de hand). Of er nou ruimte is of niet, dat maakt niets uit. Geen veldje vrij naast de fietsenstalling? Geen probleem. Er wordt samengewerkt met locaties door het hele land, dus van Groningen tot Maastricht kan elk bedrijf zijn eigen mini Lowlands beleven — minus de modder (meestal dan). Of het nu een relaxed foodfestival wordt met comfort food, cocktails en zachte loungebeats, of een muziekfestival waar zelfs de directeur de luchtgitaar tevoorschijn haalt, alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodiging tot aftermovie, van bamboe en lampionnen tot industriële vibes met stalen containers en TL-verlichting — alles past bij de sfeer die het bedrijf wil uitstralen. Kortom: waar normaal wordt vergaderd over kwartaalcijfers, staan straks foodtrucks, draait een DJ en zingt iemand uit HR verrassend goed mee met een guilty pleasure uit de jaren 90. Een bedrijfsfestival op eigen locatie? Geniaal idee. Alleen wel even zorgen dat maandag iemand de confetti van de parkeerplaats veegt. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.



Elk seminar begint met een juiste locatie

Natuurlijk is het mogelijk om een bijeenkomst te organiseren in een standaard seminar ruimte met een beamer, scherm en wat stoelen. Ook kun je kiezen voor de standaard Power Point presentaties en sprekers om de boodschap over te brengen. De vraag is echter hoe effectief deze ouderwetse manier van organiseren daadwerkelijk is. Zullen de deelnemers van de seminar alle informatie goed tot zich nemen? Door gebruik te maken van een inspirerende locatie wordt de bijeenkomst niet snel vergeten. Ons bedrijf zoekt locaties specifiek uit voor jouw doelgroep, doelstellingen en budget. Meestal wordt de sessie aangevuld met een workshop. Hierbij is het van belang dat het onderwerp van de workshop naadloos past en een bijdrage levert aan de dag. Op onze website vind je tal van inspiratie voor workshops die kunnen worden toegepast.

Landelijke pagina´s:                                                     Bedrijfsevenement organiseren
                                                                                     Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                     Productpresentaties organiseren

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

SEMINAR ORGANISEREN DOOR HEEL NEDERLAND

Een seminar-dag kan op verschillende manieren plaatsvinden. Zo kan de bijeenkomst een dag of meerdere dagen duren. Ook draagt de locatie van de bijeenkomst bij aan de sfeer van de dag. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een landelijke locatie, midden in de natuur. Zo vindt de bijeenkomst in alle rust plaats. Ook kun je kiezen voor een drukke locatie midden in de Randstad, die zeer gemakkelijk voor de genodigden toegankelijk is. Iedere locatie beschikt over goede faciliteiten. Parkeermogelijkheden, wifi, catering en audio-visuele middelen zijn aanwezig. Wij beschikken over een zeer groot netwerk aan locaties in onder andere Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag en Eindhoven. Laat je inspireren door de mogelijkheden en beleef een onvergetelijk seminar.

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.

Lees meer over Onemotion


Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout

Onze voordelen


  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt