Zakelijke evenementen organiseren

Voor o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Breda, Tilburg, Eindhoven, Maastricht en andere steden.

feest.jpg

Kies hieronder eerst een zakelijke evenement categorie:

±Het vinden van de perfecte locatie en/of invulling voor een zakelijk evenement kan een hele toer zijn. Bij zakelijke evenementen organiseren moet op tal van zaken gelet worden. Zo moet er rekening gehouden worden met het aantal deelnemers aan het evenement, maar ook met de bereikbaarheid van de locatie en de mogelijkheden op het gebied van techniek. Aan een prachtige locatie zonder geluidsinstallatie heb je weinig als er een grote groep mensen toegesproken moet worden. Worden er gasten van buiten het bedrijf uitgenodigd? Dan wil je die niet verwelkomen in een partycentrum, maar ga je op zoek naar iets meer klasse en uitstraling. We hopen je daarom te inspireren met onderstaande mogelijkheden die je helpen bij het organiseren van een zakelijk evenement. Veel inspiratie toegewenst!

Maak hieronder nu eerst je keuze:

Forteiland Ijmuiden: zakelijke evenementen locatie in zee
excl. BTW vanaf
€85 p.p.

Forteiland Ijmuiden: zakelijke evenementen locatie in zee

Voor zakelijk feest, vergadering, of andere evenement van 10 tot 600 pers.

Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.

Smiley face Gelegen voor de kust van IJmuiden

Smiley face Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers. 

Smiley face 14 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen 

Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.

Live Cooking catering met rollende keukens
excl. BTW vanaf
€35 p.p.

Live Cooking catering met rollende keukens op je zakelijke evenement

Voor 50 t/m 1.000 personen (meer op aanvraag); diverse keukens

Heb je een bijzonder evenement en wil je dit graag aankleden met catering die live wordt bereid voor het oog van de gasten? Dan is deze live cooking catering misschien wel een hele leuke optie. Van tapasbar tot verse frites, van chocoladefeest met fonteinen en live bereide bonbons, van gigantische paella pannen tot grill installaties. Van luxe broodjes of crepes tot churos en Italiaanse ijswagens, van pizza houtoven tot Zuid-Afrikaanse braai brandweerauto en veel meer. Er is heel veel mogelijk. Indien gewenst is het ook mogelijk om drankjes te serveren (met zelfbedieningsbar of bemande bar). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking catering voor je eigen zakelijke evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Kitchen Party als zakelijk evenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
excl. BTW vanaf
€67,50 p.p.

Kitchen Party als zakelijk evenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen

Lekker dansen tussen de kookeilanden op 5 mogelijke locaties in Nederland.

Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.

Themafeest Back to the 00's op je zakelijke evenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Themafeest Back to the 00's op je zakelijke evenement

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.

Winter wonderland themafeest tijdens je zakelijke evenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Winter wonderland themafeest tijdens je zakelijke evenement

Vanaf 20 tot 350 personen (volumekorting mogelijk). Optioneel met catering, drankjes en/of overnachting

Beeld je eens in: je staat midden in een sfeervol skidorp samen met je collega's. In een winterse setting krijgen jullie een aantal ludieke en saamhorige activiteiten voorgelegd. Van Nagel Schlag tot sneeuwbal schieten, van langlaufen tot sneeuwpop worstelen, het kan allemaal tijdens dit winterse themafeest. En ondertussen genieten jullie natuurlijk van de glühwein of warme chocomel (of wat anders). Uiteraard dansen jullie er allemaal flink op los op de Tiroler muziek of de meer hedendaagse nummers. Wil je meer weten over dit bijzondere Winter wonderland themafeest? Vraag dan hieronder meer informatie aan via onderstaand informatieformulier.

 Live Cooking BBQ catering  je eigen locatie
excl. BTW vanaf
€35 p.p.

Live Cooking BBQ catering op de eigen locatie van je zakelijke evenement

Max. 1.000 deelnemers; Mogelijk op elke locatie met buitenruimte; Ook drankjes, meubilair of complete foodmarkt is mogelijk.

Zomer of winter, het maakt niet uit, BBQen is altijd leuk. En tijdens dit live cooking BBQ catering event gaan de grillmasters speciaal voor jullie aan het werk om er een heerlijk BBQ feest van te maken op jullie eigen locatie. Wil je er ook drankjes bij of een andere catering voor de mensen die niet zo van BBQ houden, dan is dat geen probleem. Voorwaarde is wel dat jullie beschikken over een buitenruimte voor de BBQ. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking BBQ voor je eigen zakelijke evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Walking dinner catering op locatie in STAD of regio
excl. BTW vanaf
€40 p.p.

Walking dinner catering op locatie voor je zakelijke evenement

Voor 50 t/m 500 personen (meer op aanvraag).

Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop  te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen zakelijke evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Zakelijke evenement organiseren op op het Circuit Zandvoort
excl. BTW vanaf
€150 p.p.

Zakelijke evenement organiseren op op het Circuit Zandvoort

Voor exclusieve bedrijfsuitjes, vergaderingen, klantendagen, productpresenaties en feesten.

Ben je opzoek naar een bijzondere plek voor jullie bedrijfsevenement? Wat dachten jullie dan van het inmiddels wereldberoemde Race Circuit in Zandvoort waar onlangs voor het tweede opeenvolgende jaar de Dutch F1 Grandprix werd verreden?! Voor je het weet genieten jullie van een leuk bedrijfsuitje, een teambuilding activiteit of een ander bedrijfsevenement op het circuit: van zelf circuit rijden tot racen op de professionele race simulatoren, van de pitbox challenge waarbij je zelf de pitbox induikt tot vergaderen of zelfs feesten. Ook is het mogelijk om in de omgeving te overnachten (optioneel). Wil je meer weten over de mogelijkheden van dit bijzondere bedrijfsuitje voor een grote groepen, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de mogelijkheden.

90's themafeest op je zakelijke evenement
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

90's themafeest op je zakelijke evenement

Op je eigen locatie (feestlocatie niet inbegrepen).

Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest in STAD. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.

Madurodam: bijzondere zakelijke evenementenlocatie in Den Haag
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Madurodam: bijzondere zakelijke evenementenlocatie in Den Haag

Voor feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 1.200 personen.

Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement. 

Smiley face Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag

Smiley face Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers. 

Smiley face Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers. 

Smiley face 10 verschillende ruimtes

Smiley face Parkeren kan bij de locatie

Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Kookworkshop teambuilding game als zakelijk evenement
excl. BTW vanaf
€105 p.p.

Kookworkshop teambuilding game als zakelijk evenement

Kookwedstrijd als teambuilding voor 10 tot wel 450 personen.

Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan.  Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.

Biestheuvel: zakelijke evenementenlocatie op 13 km van het centrum van Eindhoven
excl. BTW vanaf
€45 p.p.

Biestheuvel: zakelijke evenementenlocatie op 13 km van het centrum van Eindhoven

Voor zakelijk feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 750 personen.

Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.

Smiley face Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven

Smiley face Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.

Smiley face mooi terras aanwezig

Smiley face Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers. 

Smiley face 4 verschillende ruimtes

Smiley face Gratis parkeren

Smiley face Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk

Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Zakelijke evenementen op het water: zeilen
excl. BTW vanaf
€35 p.p.

Zakelijke evenementen op het water: zeilen

Voor evenementen tot 750 personen.

Ben je op zoek naar een bijzonder bedrijfsuitje of teambuilding activiteit? En dan het liefste eentje waarmee je kunt genieten van de wind door je haren? Wellicht is een middagje zeilen op het Ijsselmeer of langs de Waddenzee dan een leuke optie. Het is ook mogelijk om er een meerdaags evenement van te maken (overnachten voor maximaal 18 personen). Ook is het mogelijk om de vloot uit te breiden via bevriende boten, zodat het zelfs mogelijk is om een gezelschap van 750 personen mee te nemen op het water. Bekijk hieronder de belangrijkste eigenschappen van deze boot.

Smiley face Vaargebied: Ijsselmeer en Waddenzee; opstappen in Enkhuizen of Harlingen

Smiley face Maximale capaciteit overdag: 34 pers. ; Met overnachting Max. 18 pers.

Smiley face Maximale capaciteit uit te breiden tot 750 pers. via bevriende thuisvloot van Enkhuizen of Harlingen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 26 pers. Met overnachting Max. 18 pers. 

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €1.190 (exc. BTW), exclusief catering

Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement op de Zeetjalk of in combinatie met andere lokale boten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Foodtruck Festival als zakelijk evenement op je eigen terrein
excl. BTW vanaf
€110 p.p.

Foodtruck Festival als zakelijk evenement op je eigen terrein

WKR vriendelijk, veilig in de buitenlucht, drank en lekker eten

Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.

Vuurspuwer show op je evenement

Vuurspuwer show op je evenement

Prijzen van de shows zijn vanaf €600.

Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

Cocktail catering als aankleding van je zakelijke evenement
excl. BTW vanaf
€17 p.p.

Cocktail catering als aankleding van je zakelijke evenement

Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je zakelijke evenement? Klik dan op onderstaande groene button.

Pizza foodtruck inhuren in STAD of omgeving
excl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza foodtruck inhuren voor je zakelijke evenement

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen zakelijke evenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Expeditie Robinson feest als zakelijke evenement
excl. BTW vanaf
€80 p.p.

Expeditie Robinson feest als zakelijke evenement

Met Expeditie Robinson of andere activiteit, diner of BBQ, DJ, aankleding, drankjes en locatie.

Zijn jullie toe aan een zakelijk evenement met een actieve vibe? Wat dachten jullie dan van dit leuke bedrijfsfeest? Samen lekker bezig zijn in de buitenlucht met Expeditie Robinson-achtige proeven en aansluitend een lekker diner of BBQ met drankjes en een DJ om er lekker samen op los te dansen in een feestelijke setting. Klinkt dit bijzondere personeelsfeest concept als een passende oplossing voor jullie zakelijke evenement? Wil je meer weten over dit leuke Expeditie Robinson evenement? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via het onderstaande formulier.

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol zakelijk evenement in de regio Amsterdam

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol zakelijk evenement in de regio Amsterdam

Salonboot voor max. 500 pers.; minimum van €3.600 + F&B minimum €7.500

Op deze salonboot worden jullie ontvangen in prinselijke sferen. Deze prachtige boot met een capaciteit van wel 500 opvarenden brengt jullie terug naar het begin van de vorig eeuw (1908 om precies te zijn). Aan boord genieten jullie van een feest op stand.

Smiley face Vaargebied: regio Amsterdam

Smiley face Maximale capaciteit: 500 personen

Smiley face Maximale vergadercapaciteit: 160 personen

Smiley face Minimale totaalprijs om uit te varen: €3.600 (exc. BTW) met minimale omzet Food/Beverages van €7.500 (exc. BTW)

Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in Amsterdam op Salonboot de Prins van Oranje, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Stand up comedy act voor tijdens je bedrijfsfeest

Stand up comedy act voor tijdens je zakelijke evenement

Verkrijgen vanaf €995

Zoek je iets bijzonders om de deelnemers aan je feest mee te vermaken? Wat dacht je van een professionele stand up comedy act voor je zakelijke evenement?  Het is zelfs mogelijk om de stand up comedy act op maat te laten maken voor jouw bedrijf door een stand up comedy act die wekelijks optreedt in een stand up comedy café en shows. Dus wil je de baas of een gepensioneerde collega laten roasten of gewoon een avondje flink lachen over het afgelopen jaar? Dan is deze stand up comedy act een aanrader. Wil je meer weten over het boeken van deze leuke stand up comedy act, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je xx
excl. BTW vanaf
€17 p.p.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je zakelijke evenement

Min. besteding €1700: Broodje worst met frites en Duitse drankjes (optioneel), ook hele grote groepen

Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of zakelijke evenement? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Congres organiseren    

Zakelijk evenement: congres organiseren

Een congres vraagt om een perfecte organisatie. Je wilt immers dat het deze dag aan niets ontbreekt. Natuurlijk is ook de congreslocatie hierbij van cruciaal belang. Moet deze goed bereikbaar zijn met openbaar vervoer, juist in in een inspirerende en bosrijke omgeving zijn of juist in het centrum van een prachtige stad in Nederland. De opties zijn eindeloos! Maar ook diverse ingrediënten zijn belangrijk. Wat te denken van een goede dagvoorzitter, een inspirerende spreker, de juiste catering of juist wat afleiding in de vorm van activiteiten. Laat jezelf inspireren op weg naar een perfect georganiseerd congres of conferentie.

  • Van congreslocaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Kick-off event organiseren

Een nieuw product, een nieuw project of een andere reden waarom je een kick-off event gaat organiseren. Wat ook het doel is...het moet een onvergetelijke dag worden. Afhankelijk van dit doel en het budget kun je verschillende kanten op. Een externe locatie of juist intern. Een dagvoorzitter of inspirerende spreker of juist zelf een flitsende start geven. Ook eventuele overige entertainment is mogelijk. Het is maar net de vraag wat je verstaat onder een kick-off event. Laat je inspireren door de mogelijkheden. Van een passende locatie tot teambuilding en catering. Dit kick-off event mag het aan niets ontbreken.

  • Diverse locaties voor Kick-off events
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: bedrijfsuitje organiseren

Van een vergadering, personeelsfeest, heisessie, seminar, congres tot diverse andere zakelijke evenementen. Ontspanning is in veel gevallen een welkome ontspanning. Is het niet heerlijk dat je tijdens een heisessie een afwisseling hebt met een spannend bedrijfsuitje. Wat dacht je van een bedrijfsuitje in combinatie met een vergadering. De mogelijkheden zijn eindeloos op bedrijfsuitjes gebied en zijn goed te combineren. Een bedrijfsuitje is er in alle soorten en maten. Van adrenaline, creatief, actief tot aan culinair. Het aanbod op bedrijfsuitjes gebied is divers. Laat je inspireren en geef je zakelijk event een extra boost.

  • Van ludiek tot serieuzer
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Symposium organiseren

Een symposium moet tot op de kleinste details goed worden georganiseerd en uiteraard mag er niks ontbreken. Van de registratie, de ontvangst tot aan alles op de dag zelf en de nazorg. Je wilt dat je bezoekers een geslaagd symposium voorgeschoteld krijgen. Rondom het symposium zijn er diverse zaken die dit event succesvol kunnen maken. Wat te denken van bijvoorbeeld een dagvoorzitter die alles in goede banen zal leiden tot aan een inspirerende spreker. Liever wat muziek of de juiste catering? Of ben je misschien zelfs nog op zoek naar een locatie? Laat je inspireren door de verschillende mogelijkheden.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: Conferentie organiseren

Heb je binnenkort een conferentie gepland staan en ben je op zoek naar diverse mogelijkheden om deze zo goed mogelijk te organiseren? We helpen je graag bij het organiseren. Van een goede conferentie locatie tot aan de overige zaken. Wat te denken van bijvoorbeeld een dagvoorzitter of een inspirerende spreker. De mogelijkheden zijn eindeloos en het is dan ook maar net wat past bij je conferentie. Catering opties of evenementen rondom wanneer het een meerdaagse conferentie is. Laat je inspireren door de mogelijkheden die beschikbaar zijn om je conferentie zo goed mogelijk te organiseren. Veel plezier!

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Seminar organiseren

Ligt de organisatie van een seminar bij jou in handen? Wil je ervoor zorgen dat dit evenement van begin tot eind vlekkeloos zal verlopen? Laat je inspireren door de verschillende mogelijkheden die we te bieden hebben. Zoek je een seminar locatie bij jou in de regio? Entertainment in de vorm van sprekers, dagvoorzitters of juist bijvoorbeeld catering? We helpen je graag door je waardevolle tijd te besparen. Wanneer je namelijk interesse hebt in 1 van de mogelijkheden kun je daar meer informatie aanvragen. Wij gaan de partner vervolgens verzoeken om je vrijblijvend van meer informatie te voorzien. Succes met organiseren.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: Beurs organiseren

Het organiseren van een beurs brengt enorm veel met zich mee. Te beginnen is de beurslocatie natuurlijk een cruciaal onderdeel van het succes. Hoe groot is de beurs en wat is het budget. Meestal de cruciale vraag bij de organisatie. Wanneer de locatie gevonden is kunnen de volgende onderdelen geregeld worden. Entertainment mag natuurlijk niet ontbreken. Passende hostesses, een sterke dagvoorzitter voor eventuele lezingen of inspirerende sprekers. Maar ook catering en foodtrucks mogen niet ontbreken om deze beurs tot een succes te maken. Laat je flink inspireren door de verschillende mogelijkheden!

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Heisessie organiseren

Een heisessie op het programma? Ben je aan het organiseren en ben je aan het oriënteren op alle mogelijkheden om deze heisessie speciaal te maken? Begin je zoektocht met een geschikte locatie. Hierna is het taak om na te denken over het verdere verloop. Is het een eendaagse sessie of juist meerdaags? Wil je een teambuilding toevoegen of juist een spannend bedrijfsuitje zodat het wat informeler is. De mogelijkheden zijn eindeloos. Laat je daarom inspireren en helpen bij de organisatie. Je wilt immers dat deze heisessie een belangrijke bijdrage gaat leveren aan de gestelde doelen. Succes met de organisatie!

  • De mooiste locaties
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: Productpresentatie organiseren

Een productpresentatie vergt de juiste voorbereiding voor een optimaal event. Ook bij de aankleding van een dergelijk evenement komt veel kijken. Wat is het doel, het budget en waar ligt de voorkeur. Het product moet immers op een zo goed mogelijke manier de markt worden ingezet. Uiteraard kan Onemotion hierin bijdragen. Wat te denken van een inspirerende locatie voor de productpresentatie, een spreker die het product optimaal kan overbrengen, een spetterende presentatie act, muziek, catering of 1 van de overige mogelijkheden. Laat ons je inspireren op weg bij het organiseren van een bijzondere productpresentatie.

  • Van locaties, sprekers tot dagvoorzitters
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Vergadering organiseren

Een vergadering op de agenda staan? Wil je er dit keer een bijzondere vergadering van maken? Laat je vergaderingen nooit meer hetzelfde zijn. Vul deze aan door middel van bijvoorbeeld vergaderlocaties op inspirerende plaatsen. Liever tijdens een lange en belangrijke dag een gezonde afwisseling. Voeg elementen als teambuilding, bedrijfsuitjes en andere opties toe aan je heisessie, vergadering, kick-off meeting of ander zakelijk evenement. Na je aanvraag verzoeken we onze partner contact met je op te nemen en je zo vrijblijvend van meer informatie te voorzien. Op naar een bijzondere en vooral geslaagde dag!

  • Zeer uiteenlopende locaties
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: Bedrijfsfeest organiseren

Wil je binnenkort een bedrijfsfeest organiseren en ben je op zoek naar de juiste ingrediënten om dit feest tot een onvergetelijk succes te maken? We helpen je hier graag bij met diverse opties. Van het begin tot diverse entertainment mogelijkheden…we inspireren je graag! Het begint allemaal met een perfecte feestlocatie bij jou in de regio. Maar ook de entertainment hieromheen is van groot belang. DJ’s, bands, de juiste catering, Foodtrucks, een spetterende openingsact, vuurspuwers en ga zo nog maar even door. Laat je helpen met deze verschillende opties om je bedrijfsfeest ongelooflijk te maken. Veel plezier toegewenst!

  • Van locaties, catering tot entertainment
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Teambuilding organiseren

Een teambuilding is een perfecte toevoeging aan een zakelijk evenement. De verschillende teambuilding varianten zorgen ervoor dat elk evenement zo een extra boost kan krijgen. Kies voor een teambuilding tijdens een heisessie, een vergadering, voorafgaand aan een bedrijfsfeest, tijdens een seminar of ander zakelijk event. Een teambuilding en de verschillende opties kunnen altijd aansluiten bij het doel van die dag. Laat je inspireren door de verschillende mogelijkheden op het gebied van teambuilding. Actief, creatief, leerzaam of culinair…laat je verrassen door teambuilding voor een onvergetelijke dag! Veel plezier toegewenst.

  • Van ludiek tot serieus
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: Incentive organiseren

Wil je binnenkort een incentive organiseren voor je personeel of voor bepaalde relaties? Onemotion helpt je graag op weg. Bijzondere incentives in eigen land of juist een leuke reis in Europa. Ook bij incentives is het van belang te bepalen wat het doel is. Vanuit daar kan bepaald worden welke mogelijke incentives hierbij aansluiten. Wat te denken van Barcelona, een mooie reis naar de zonnige kust of juist een prachtig zeil incentive op de Nederlandse wateren. Vraag snel meer informatie aan en laat je inspireren door de verschillende mogelijkheden. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke incentive toe.

  • In binnen en buitenland
  • Meer informatie? Klik hier!
kick-off event    

Zakelijk evenement: Klantendag organiseren

De klant is koning! En vooral op deze bijzondere en hopelijk onvergetelijke dag. Het is niet voor niets dat je op zoek bent naar een goede oplossing voor een bijzondere klantendag. Een dag waarbij de klant eens goed in het zonnetje gezet zal worden. Maar hoe dan? En wat komt er allemaal kijken bij de organisatie. Een klantendag kan natuurlijk gehouden worden op locatie maar ook het afhuren van een externe locatie behoort tot de mogelijkheden. En daarbij maakt de invulling de dag tot een succes. Van catering, foodtrucks tot bands en DJ’s. Laat je inspireren voor een succesvolle klantendag. We wensen je veel plezier toe!

  • Van locaties tot entertainment
  • Meer informatie? Klik hier!
   
Congres organiseren    

Zakelijk evenement: overige bedrijfsevenementen organiseren

Bedrijfsevenementen zijn er in alle soorten en maten. Van een klantendag, kick-off meeting tot aan een spetterend bedrijfsfeest. Maar ook diverse andere opties zijn mogelijk. Bij het organiseren van een dergelijk evenement komt veel kijken. En daarbij helpen we je graag zodat het organiseren een stukje makkelijker kan worden. Niet alleen besparen we je waardevolle tijd, ook profiteer je van ons zeer waardevolle netwerk. Van sprekers, dagvoorzitters, vuurspuwers, foodtrucks, trouwambtenaren tot aan DJ’s en bands. Laat je inspireren door de mogelijkheden en geef je evenement precies wat nodig is.

Vind de beste locaties voor zakelijke evenementen

Nog lastiger om zakelijke evenementen te organiseren is het wanneer je zowel een formeel als een informeel gedeelte hebt. Het scheelt reistijd wanneer je beide delen op een locatie kan faciliteren. Maar waar de ruimte eerst formeel moet ogen, met duidelijke belichting en goed geluid, moet deze bij het informele gedeelte een heel andere uitstraling krijgen. Dat is niet op iedere locatie te realiseren. Ook eventuele catering moet goed geregeld kunnen worden. Wie kent niet die evenementen waarbij de locatie prachtig is, maar waar je de dag moet door zien te komen op een enkel glas fris en een simpele bitterbal? Zakelijke evenementen organiseren wordt een stuk makkelijker wanneer alle geschikte locaties makkelijk terug te vinden zijn in een overzicht. Zo hoeft er weinig tijd gestoken worden in de zoektocht naar de perfecte locatie en kan er meer tijd gestoken worden in de verdere aankleding van het evenement.

Lokale evenementenbureau pagina´s

 
Landelijke pagina´s:                                                     Bedrijfsevenement organiseren
                                                                                      Productpresentaties organiseren
                                                                                      Bedrijfsjubileum organiseren

Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder:                                  Zakelijke evenementen Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer:                         Zakelijke evenementen Amsterdam

Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden:                                Zakelijke evenementen Haarlem  

Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse:                       Zakelijke evenementen Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg:                         Zakelijke evenementen Den Haag
Regio Delft, Rijswijk:                                                 Zakelijke evenementen Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn:                            Evenementenbureau Leiden

Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein:                                  Zakelijke evenementen Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld:                     Zakelijke evenementen Amersfoort  

Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard:                    Zakelijke evenementen Eindhoven
Regio Den Bosch, Vught, Uden:                                    Zakelijke evenementen Den Bosch

RegioLimburg
Regio Maastricht, Magraten, Valkenburg:                        Zakelijke evenementen Maastricht  

Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl:                                          Zakelijke evenementen Groningen  

Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem:                               Zakelijke evenementen Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk:                                  Zakelijke evenementen Nijmegen

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

BEREIKBAARHEID BIJ JE ZAKELIJKE EVENEMENT

Het is prettig wanneer de locatie waar het evenement plaatsvindt, voor de deelnemers goed bereikbaar is. Voor bedrijven in de Randstad is er volop keuze. Zakelijke evenementen organiseren kan bijvoorbeeld in grote steden, zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Ook buiten de regio komen echter steeds meer mogelijkheden. Geniet bijvoorbeeld van het prachtige uitzicht op de Veluwe, waar ook allerlei buitenactiviteiten mogelijk zijn. Of zoek een mooie locatie dichtbij het water, zoals in Zuid-Holland, Noord-Holland, maar ook in Friesland. Voor nog meer buitenactiviteiten kun je ook kiezen voor een locatie op de Drentse hei of in de uitgestrekte Limburgse heuvels. Een mooi evenwicht tussen rust en ruimte voor activiteiten zorgt voor een uitstekende balans op een zakelijk evenement. Zo wordt een zakelijk evenement een gebeurtenis die werknemers of (potentiële) zakenpartners zich lang zullen blijven herinneren. En met een goed overzicht van alle mogelijke locaties wordt zakelijke evenementen organiseren makkelijker dan ooit.

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.

Lees meer over Onemotion


Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout

Onze voordelen


  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt