Bedrijfsjubileum organiseren

In diverse regio´s door heel Nederland

Bedrijfsjubileum organiseren

Gefeliciteerd, jouw bedrijf viert binnenkort zijn jubileum. Een mijlpaal waar veel bedrijven naar uitkijken. Een bedrijfsjubileum is niet iets wat je zomaar voorbij laat gaan. Het is de perfecte gelegenheid om jouw firma eens extra in de kijker te zetten. Het is meteen ook het ideale moment om te denken aan, een bedrijfsjubileum organiseren en uit te pakken met een stunt waar men nog heel lang over zal napraten. Een bedrijfsjubileum organiseren is dan ook een zeer belangrijke aangelegenheid, waar enorm veel komt bij kijken. Zo is er de speech, het danken van de medewerkers, de catering en ga zo maar door. Het is absoluut geen overbodige luxe om hier op voorhand goed over na te denken en eventueel zelfs een draaiboek te maken. Bedenk vooral ook welke indruk je wil nalaten. Stel je even voor dat je een aantal medewerkers in de bloemetjes zet, maar op welke manier dan? Ga je voor de simpel bedankje met een bos bloemen of een doos chocolaatjes of kies je voor het glamour effect? Zo eentje waar de monden bij open vallen, je kent het wel, het echte wauw-effect.

Betaalbaar bedrijfsjubileum organiseren (€40-€80 p.p.)
excl. BTW vanaf
€40 p.p.

Betaalbaar bedrijfsjubileum organiseren (€40-€80 p.p.)

Organiseer je binnenkort jullie bedrijfsjubileum en ben je op zoek naar de best passende evenementlocatie van de regio? Bedraagt het budget (zaalhuur, drankjes, entertainment en eten of hapjes) van dit zakelijke evenement tussen de €40 en €80 p.p.? Laat je dan helpen door onze gratis Evenementenbureau Light service. De 2 meest geschikte en tevens nog op de aangewezen datum beschikbare evenementlocaties binnen ons netwerk zullen door ons worden benaderd, met de vraag om je van alle informatie te voorzien. Ook is het mogelijk om entertainment en aankledingswensen door te geven. Deze service is geheel gratis en de prijzen zijn gelijk voor het geval van een directe benadering van de locaties. Wil je meer weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

 

Origineelste locaties voor bedrijfsjubileum (arrangementen vanaf €60 p.p.)
excl. BTW vanaf
€60 p.p.

Origineelste locaties voor bedrijfsjubileum (arrangementen vanaf €60 p.p.)

Soms ben je niet alleen op zoek naar een locatie, maar meer nog naar een beleving. Elke feestlocatie binnen deze categorie heeft een bijzonder verhaal te vertellen. Dus ben je behalve een goede prijs/kwaliteit verhouding ook op zoek naar pure inspiratie voor een bedrijfsjubileum of ander zakelijk evenement, dan helpen we je hier graag verder. Bedraagt het budget (zaalhuur, drankjes, aankleding en eten/hapjes) van dit evenement minimaal €60 p.p.? Laat je dan helpen door onze gratis service. De 2 meest geschikte en tevens nog op de aangewezen datum beschikbare feestlocaties binnen ons netwerk zullen door ons worden benaderd, met de vraag om je van alle informatie te voorzien. 

 

Zeer luxueuze locatie voor je bedrijfsjubileum (meer dan €150 p.p.)
excl. BTW vanaf
€150 p.p.

Zeer luxueuze locatie voor je bedrijfsjubileum (meer dan €150 p.p.)

Wil je echt iets bijzonders voor je bedrijfsjubileum. Dan is dit zeer exclusieve evenementenbureau Light arrangement een hele goede oplossing. Van concertzalen, kastelen, musea, tot andere toplocaties, ligt je begroting hoger dan €150 p.p. dan zijn er diverse mogelijkheden. Laat ons gratis en vrijblijvend de best passende locatie en aankleding voor je vinden binnen ons netwerk van huislocaties. Uiteraard verifiëren we de beschikbaarheid van de locatie. Wil je weten of en hoe we je kunnen helpen, vraag dan geheel vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande formulier.

 

Bedrijfsjubileum organiseren op maat

Bedrijfsjubileum organiseren op maat

Heb je bijzondere wensen m.b.t. jullie bedrijfsjubileum? Laat ons middels ons Evenementenbureau Light concept meedenken over de best passende invulling van het evenement. Wij gaan binnen ons zeer uitgebreide netwerk in Nederland op zoek naar de ideale elementen voor het bedrijfsevenement in Amsterdam of omgeving. Vervolgens leggen we contact met de betreffende uitvoerende partners. Wil je meer weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Filmwedstrijd als invulling van je bedrijfsjubileum
excl. BTW vanaf
€55 p.p.

Filmwedstrijd als invulling van je bedrijfsjubileum

Optioneel mogelijk: feestlocatie, catering, overnachting etc.

Tijdens deze bijzondere invulling van je bedrijfsjubileum, komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer weten over deze bijzondere bedrijfsjubileum activiteit? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Bedrijfsjubileumfeest op het Ijsselmeer (zeilboot)
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Bedrijfsjubileumfeest op het Ijsselmeer (zeilboot)

Organiseer je binnenkort een imponerend bedrijfsjubileum, een onvergetelijke zakelijke borrel of een ander belangrijk zakelijk evenement en ben je op zoek naar een stijlvolle locatie? Wat dacht je dan van een authentieke zeilboot? Op het ritme van de golven laat je je gasten langzaam wegvaren naar een unieke waterwereld. De combinatie van wijn, zeewind en aangenaam gezelschap maken het evenement tot een onvergetelijke ervaring. Wil je meer weten over dit bijzondere bedrijfsjubileumfeest? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

Bedrijfsjubileum met een doel!

Het verloop van de avond of namiddag is slechts 1 van de zaken waar je dient bij stil te staan. Een bedrijfsjubileum organiseren, betekent ook dat je moet nadenken over hoeveel personen je wil uitnodigen. Wil je enkel medewerkers op dit event of nodig je ook de partners uit? Hoogstwaarschijnlijk zie je ook graag een hoop zakenrelaties verschijnen. Naast al deze, weliswaar belangrijke, details is het bij een bedrijfsjubileum organiseren, van groot belang dat je hier een geschikte locatie voor gaat kiezen. Opnieuw moet er nagedacht worden over de indruk die je wil nalaten. Naast het aantal genodigden, zijn ook het soort feest van belang in de keuze van de locatie. Zie je een heus dansfeest voor je of pak je het toch liever een pak serener en zakelijker aan? De keuze van de juiste feestlocatie hangt van heel veel factoren af. Vergeet bij de keuze van de locatie zeker niet stil te staan bij parkeergelegenheid. Het spreekt voor zich dat hoe meer genodigden, hoe meer nood er is aan parking. Een bedrijfsjubileum organiseren, begint bij de juiste locatie.

Landelijke pagina´s:                                                     Bedrijfsevenement organiseren
                                                                                      Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                      Productpresentaties organiseren

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

BEDRIJFSJUBILEUM DOOR HEEL NEDERLAND

Wanneer je op zoek gaat naar een locatie, weet dan dat er een ruim aanbod is in de meeste grootsteden. Denk maar aan Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht en ook Amsterdam. Elk met hun eigen charme en verschillende mogelijkheden op vlak van feestlocaties. Heel wat locaties overlopen, zorgt voor een goed overzicht in de mogelijkheden.

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.


NL: www.onemotion.nl

BE: www.onemotion.be

Onze voordelen

  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt