Bedrijfsjubileum organiseren
Gefeliciteerd, jouw bedrijf viert binnenkort zijn jubileum. Een mijlpaal waar veel bedrijven naar uitkijken. Een bedrijfsjubileum is niet iets wat je zomaar voorbij laat gaan. Het is de perfecte gelegenheid om jouw firma eens extra in de kijker te zetten. Het is meteen ook het ideale moment om te denken aan, een bedrijfsjubileum organiseren en uit te pakken met een stunt waar men nog heel lang over zal napraten. Een bedrijfsjubileum organiseren is dan ook een zeer belangrijke aangelegenheid, waar enorm veel komt bij kijken. Zo is er de speech, het danken van de medewerkers, de catering en ga zo maar door. Het is absoluut geen overbodige luxe om hier op voorhand goed over na te denken en eventueel zelfs een draaiboek te maken. Bedenk vooral ook welke indruk je wil nalaten. Stel je even voor dat je een aantal medewerkers in de bloemetjes zet, maar op welke manier dan? Ga je voor de simpel bedankje met een bos bloemen of een doos chocolaatjes of kies je voor het glamour effect? Zo eentje waar de monden bij open vallen, je kent het wel, het echte wauw-effect.
Ga snel naar de regio van jouw voorkeur:

€85 p.p.
Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsjubileum locatie in zee
Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.
Gelegen voor de kust van IJmuiden
Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers.
14 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen
Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.
Minder personen? klik hier

€40 p.p.
Walking dinner catering op locatie voor je bedrijfsjubileum
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen bedrijfsjubileum? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€67,50 p.p.
Kitchen Party als bedrijfsjubileum in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.
Minder personen? klik hier

€55 p.p.
Themafeest Back to the 00's als bedrijfsjubileum
De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.
Minder personen? klik hier

€35 p.p.
Live Cooking catering met rollende keukens op je bedrijfsjubileum
Heb je een bijzonder evenement en wil je dit graag aankleden met catering die live wordt bereid voor het oog van de gasten? Dan is deze live cooking catering misschien wel een hele leuke optie. Van tapasbar tot verse frites, van chocoladefeest met fonteinen en live bereide bonbons, van gigantische paella pannen tot grill installaties. Van luxe broodjes of crepes tot churos en Italiaanse ijswagens, van pizza houtoven tot Zuid-Afrikaanse braai brandweerauto en veel meer. Er is heel veel mogelijk. Indien gewenst is het ook mogelijk om drankjes te serveren (met zelfbedieningsbar of bemande bar). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking catering voor je bedrijfsjubileum? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€70 p.p.
Après ski winteravond als bedrijfsjubileum
Wat is er nu leuker dan de après ski naar je toe te halen tijdens een heuse feestavond? Samen met alle andere bezoekers doop je deze avond om naar een sfeervolle winterse avond en is het tijd om te feesten. Tijdens deze avond voer je samen met teamgenoten leuke winter games uit en probeer je zoveel mogelijk punten te behalen. En krijg je het niet warm genoeg van de spellen zelf? Neem een schnaps en pak weer door. Gezelligheid, uithoudingsvermogen, samenwerking en kennis zijn de ingrediënten voor een geslaagde avond. Na afloop is het tijd om de après ski winteravond feestelijk af te sluiten en er zo een onvergetelijke dag van te maken. Vraag via onderstaande groene button meer informatie aan en laat je informeren over de mogelijkheden van dit leuke bedrijfsjubileum concept.
Minder personen? klik hier

€150 p.p.
Bedrijfsjubileum vieren op Race Circuit Zandvoort
Ben je opzoek naar een bijzondere plek voor jullie bedrijfsevenement? Wat dachten jullie dan van het inmiddels wereldberoemde Race Circuit in Zandvoort waar onlangs voor het tweede opeenvolgende jaar de Dutch F1 Grandprix werd verreden?! Voor je het weet genieten jullie van een leuk bedrijfsuitje, een teambuilding activiteit of een ander bedrijfsevenement op het circuit: van zelf circuit rijden tot racen op de professionele race simulatoren, van de pitbox challenge waarbij je zelf de pitbox induikt tot vergaderen of zelfs feesten. Ook is het mogelijk om in de omgeving te overnachten (optioneel). Wil je meer weten over de mogelijkheden van dit bijzondere bedrijfsuitje voor een grote groepen, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de mogelijkheden.
Minder personen? klik hier

€20 p.p.
Pizza foodtruck inhuren tijdens je bedrijfsjubileum
Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen bedrijfsjubileum? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€55 p.p.
90's themafeest als bedrijfsjubileum
Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.
Minder personen? klik hier

€65 p.p.
Goud en Fout bedrijfsjubileum concept op een feestlocatie in jouw stad
Wil je voorkomen dat het personeelsfeest weer uitdraait op een zit-feestje en een lege dansvloer? Dan is dit arrangement een hele mooie oplossing. Stil blijven zitten is gewoon geen optie meer. De DJ/spelleider zal jullie opzwepen tot grote hoogte. Met hits uit de 80´s en 90´s en de disco age, tot foute meezingers en après-ski liedjes, alles komt voorbij. En diverse muzikale spellen brengen jullie helemaal in de stemming. Ondertussen genieten jullie van een heerlijk diner. Bij dit bedrijfsjubileum feest concept is ook een feestlocatie inbegrepen (hierbij hebben jullie de keuze uit diverse opties). Wil je meer weten over dit muzikale themafeest in jouw stad? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via het onderstaande formulier.
Minder personen? klik hier

€110 p.p.
Foodtruck Festival als bedrijfsjubileum op je eigen bedrijfsterrein
Na een turbulent jaar wil je natuurlijk iets bijzonders doen voor het personeel. Misschien is een foodtruckfestival op het terrein van je bedrijf wel een leuke oplossing. Lekker In de buitenlucht borrelen en eten met elkaar. Leuk om bijvoorbeeld te combineren met het uitdelen van de kerstpakketten of als afsluitingsborrel voorafgaand aan de zomervakantie. Of misschien wel met andere bedrijven uit hetzelfde bedrijfspand. Of een dag met de familie van alle werknemers erbij. Er is heel veel mogelijk. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over een Foodtruck festival op je eigen terrein in jouw omgeving.
Minder personen? klik hier

€65 p.p.
Casino feest als bedrijfsjubileum concept
Wil jij eens je geluk beproeven? Kijken of je gelukkig bent in het spel? Dit keer kun je samen met je collega’s je geluk beproeven tijdens dit casino themafeest. Ga voor 21 tijdens een potje black jack, speel roulette, poker en wie weet ben jij de grote winnaar van de avond. Samen met je collega’s, vrienden of familieleden zal het een perfecte mix worden voor een onvergetelijke avond. Dit evenement is bijzonder geschikt voor een familiefeest, bedrijfsfeest of personeelsfeest. Ben je geïnteresseerd in dit onvergetelijk casino bedrijfsjubileum concept in de stad van jouw keuze? Neem via onderstaande optie vrijblijvend contact op en ontvang meer informatie.
Minder personen? klik hier

€45 p.p.
Biestheuvel: locatie bedrijfsjubileumfeest op 13 km van het centrum van Eindhoven
Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.
Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven
Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.
mooi terras aanwezig
Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers.
4 verschillende ruimtes
Gratis parkeren
Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Minder personen? klik hier

€65 p.p.
Madurodam: bijzondere bedrijfsjubileum locatie in Den Haag
Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement.
Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag
Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers.
Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers.
10 verschillende ruimtes
Parkeren kan bij de locatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
Minder personen? klik hier

€65 p.p.
Hollandse feestavond als bedrijfsjubileum activiteit
Wie geniet er niet van ons kikkerlandje. Nederland is ondanks de afmeting een groot land in de wereld en daar mogen we best trots op zijn. Tijdens dit bijzondere themafeest heb je de kans om dit extra te benadrukken. Een Hollandse feestavond vol allerlei elementen die horen bij het land van tulpen, molens, klompen en veel gezelligheid. Dit thema past bij een familiefeest, bedrijfsfeest, personeelsfeest, opening of wat voor ander evenement dan ook. Door middel van heerlijke muziek, Nederlandse aankleding, snack of maaltijden en andere elementen mag je vanavond helemaal los. De avond is zo gek als je die als organisator zelf maakt. Zing mee met bekende Nederlandse artiesten en laat zien hoeveel je weet van ons landje. Dat het een unieke en vooral onvergetelijke avond gaat worden staat vast! Is dit Hollandse avond themafeest perfect voor jou? Vraag dan snel vrijblijvend meer informatie aan en laat je inspireren. We wensen je en prachtige en vooral geslaagde avond toe.
Minder personen? klik hier

€17 p.p.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je bedrijfsjubileum
Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of bedrijfsjubileum? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€55 p.p.
Filmwedstrijd als invulling van je bedrijfsjubileum
Tijdens deze bijzondere invulling van je bedrijfsjubileum, komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer weten over deze bijzondere bedrijfsjubileum activiteit? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
Minder personen? klik hier

€105 p.p.
Kookworkshop teambuilding game tijdens je bedrijfsjubileum
Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan. Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.
Minder personen? klik hier

€35 p.p.
Live Cooking BBQ catering op je eigen locatie voor je bedrijfsjubileum
Zomer of winter, het maakt niet uit, BBQen is altijd leuk. En tijdens dit live cooking BBQ catering event gaan de grillmasters speciaal voor jullie aan het werk om er een heerlijk BBQ feest van te maken op jullie eigen locatie. Wil je er ook drankjes bij of een andere catering voor de mensen die niet zo van BBQ houden, dan is dat geen probleem. Voorwaarde is wel dat jullie beschikken over een buitenruimte voor de BBQ. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze live Cooking BBQ voor je eigen bedrijfsjubileum? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

Vuurspuwer show op je evenement
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

€70 p.p.
Hollandsche Avond dinnershow als bedrijfsjubileumfeest
Heb je binnenkort iets te vieren en ben je op zoek naar een passende feestlocatie met gezellige, oer Hollandse invulling van je avond? Dan is de Hollandsche Avond dinnershow een uitstekend idee! Een avond vol Nederlandstalige meezingers, van rustige klassiekers via nostalgische hits van grote Nederlandse artiesten naar de echte grote meezingers. Ken je niet alle teksten uit je hoofd? Geen probleem, op het grote scherm worden de songteksten geprojecteerd zodat iedereen gezellig kan meezingen! Klinkt dit als muziek in je oren? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan over dit bedrijfsjubileum arrangement via onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€65 p.p.
Mindfuck diner als bedrijfsjubileum
Op zoek naar een werkelijk unieke feestavond die uw petje te boven gaat? Dit mindfuck diner inclusief feestavond neemt je mee in een avond vol vermaak en bijzondere verwondering. Terwijl je geniet van een heerlijk diner passeren zaken als mentalisme, gedachtenoverdracht, profilen, voorspellingen en illusionisme. De entertainer en performer zijn van Nederlandse topkwaliteit en komen achter je diepste geheimen. De verschillende acts zorgen voor een avondvullend programma en houden je tussen de gangen door in spanning. Na al deze illusies zal je hoofd nog tollen en heb je nog even nodig om alles te verwerken. Vraag snel vrijblijvend meer informatie aan voor een heerlijk bedrijfsjubileum in de stad van jouw keuze.
Minder personen? klik hier

€70 p.p.
De Slimste Mens aan tafel als bedrijfsjubileum
Op zoek naar een feestlocatie met een origineel sausje? Binnenkort wat te vieren met collega’s, vrienden of familie? En altijd al eens willen weten wie nu eigenlijk de slimste van het stel is? Dan is dit spel iets voor jou! De quizmaster ontvangt jullie met een drankje en legt de spelregels uit en maakt de teams. Tijdens een heerlijk en goed verzorgd diner ga je in 10 rondes de slimste mens van de avond bepalen. Heb jij de meeste algemene kennis en weet je alle vragen rondom muziek, geschiedenis en TV juist te beantwoorden? Dan maak je kans om de titel de Slimste Mens te ontvangen aan het eind van de avond! Nieuwsgierig geworden? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan over dit bedrijfsjubileum via onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€70 p.p.
80's / 90's Quiz als bedrijfsjubileum
Op zoek naar een bijzonder, hilarisch en gezellig themafeest op een bijzondere feestlocatie omdat je iets te vieren hebt met een grote groep? Wellicht is de 80’s/90’s quiz dan wel iets voor jullie! Tijdens deze quiz ga je je kennis testen over deze periode. Heb je leuke herinneringen aan bepaalde klassiekers, die je vroeger mee zong tijdens een avondje uit? Welke series en films waren er in die tijd populair en bleef je voor thuis? Het wordt een avond vol herkenning en “oh ja” momenten. Na de quiz is het ook nog mogelijk om te genieten van een heerlijk diner en kunnen jullie nog verder napraten en herinneringen ophalen na afloop tijdens het feest. Benieuwd geworden? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan over dit bedrijfsjubileum via onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€70 p.p.
Magic Dinnershow als bedrijfsjubileum
Heb je binnenkort wat te vieren maar wil je een keer wat anders dan de normale themafeesten op een leuke feestlocatie? Dan is de Magic Dinnershow wellicht wat je zoekt! Zoals de naam al doet vermoeden is het geen gewoon etentje of themafeest. Het begint al met het onthaal. Tijdens het fouilleren door de beveiliging worden er allerlei vreemde voorwerpen uit je jas gehaald, waarvan je niet wist dat je ze bij je had! Ook tijdens het diner worden de nodige trucs gedaan terwijl jij je tegoed doet aan een lekker diner met het gezelschap. Nieuwsgierig geworden naar dit bedrijfsjubileum concept? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

€70 p.p.
Wie ontdekt de Verrader aan tafel als bedrijfsjubileum feest
Heb je binnenkort iets te vieren en zoek je daarvoor een feestlocatie met een leuk thema, maar weet je niet zo goed of je een leuk spel of een lekker diner wilt? Goed nieuws, bij dit speciale feestlocatie themafeest Wie ontdekt de Verrader aan tafel combineer je deze twee werelden in 1 avond! Tijdens een heerlijk diner speel je in verschillende teams het spel. Kun jij de juiste beslissingen maken en heb je door wie van je familie, collega’s of vrienden de verraders zijn? Dan ga jij misschien wel met de winst naar huis! Nieuwsgierig geworden? Neem dan vrijblijvend contact op via onderstaande groene button en ontvang meer informatie over dit leuke bedrijfsjubileum.
Minder personen? klik hier

€85 p.p.
Magic & music themafeest als bedrijfsjubileum
Heb je binnenkort iets te vieren en ben je op zoek naar een feestzaal inclusief een compleet verzorgde avond? Laat magic & music dan je gasten betoveren. Tijdens deze avond zal de magische gastheer jullie een warm welkom heten en zullen jullie genieten van een avond vol magie. Dit alles genietend van het eten met muzikale ondersteuning van een pianoman. Kortom, een swingende avond vol met magische momenten, die jou en je gezelschap nog lang zullen herinneren! Wil je meer weten over dit bedrijfsjubileum, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier

Salonboot Prins van Oranje: stijlvol bedrijfsjubileum in de regio Amsterdam
Op deze salonboot worden jullie ontvangen in prinselijke sferen. Deze prachtige boot met een capaciteit van wel 500 opvarenden brengt jullie terug naar het begin van de vorig eeuw (1908 om precies te zijn). Aan boord genieten jullie van een feest op stand.
Vaargebied: regio Amsterdam
Maximale capaciteit: 500 personen
Maximale vergadercapaciteit: 160 personen
Minimale totaalprijs om uit te varen: €3.600 (exc. BTW) met minimale omzet Food/Beverages van €7.500 (exc. BTW)
Wil je meer informatie over het organiseren van een feest, vergadering of zakelijk evenement in Amsterdam op Salonboot de Prins van Oranje, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

€70 p.p.
Escape Dinner Room Spel als bedrijfsjubileum
Ben je op zoek naar een feestlocatie voor een groep collega’s, vrienden of familie, maar wil je eens een keer wat anders dan de bekende feesten? Wellicht is het Escape Dinner Room spel wel wat voor jullie. Een Escape Room, maar dan net even anders. je zit namelijk gewoon lekker de hele avond op je stoel. Tijdens een heerlijk diner worden er verschillende teams gemaakt die het tegen elkaar op gaan nemen tijdens dit spannende spel. Wie kraakt als eerste de codes, verbindt de juiste links met elkaar en lost de puzzels op? Een leuk spel in combinatie met lekker eten, wie wil dit nu niet? Voor meer informatie over dit unieke bedrijfsjubileum arrangement vraag je vrijblijvend meer informatie aan via onderstaande groene button.
Minder personen? klik hier
Bedrijfsjubileum met een doel!
Het verloop van de avond of namiddag is slechts 1 van de zaken waar je dient bij stil te staan. Een bedrijfsjubileum organiseren, betekent ook dat je moet nadenken over hoeveel personen je wil uitnodigen. Wil je enkel medewerkers op dit event of nodig je ook de partners uit? Hoogstwaarschijnlijk zie je ook graag een hoop zakenrelaties verschijnen. Naast al deze, weliswaar belangrijke, details is het bij een bedrijfsjubileum organiseren, van groot belang dat je hier een geschikte locatie voor gaat kiezen. Opnieuw moet er nagedacht worden over de indruk die je wil nalaten. Naast het aantal genodigden, zijn ook het soort feest van belang in de keuze van de locatie. Zie je een heus dansfeest voor je of pak je het toch liever een pak serener en zakelijker aan? De keuze van de juiste feestlocatie hangt van heel veel factoren af. Vergeet bij de keuze van de locatie zeker niet stil te staan bij parkeergelegenheid. Het spreekt voor zich dat hoe meer genodigden, hoe meer nood er is aan parking. Een bedrijfsjubileum organiseren, begint bij de juiste locatie.
Landelijke pagina´s: Bedrijfsevenement organiseren
Zakelijke evenementen organiseren
Productpresentaties organiseren
IMPRESSIE
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR
BEDRIJFSJUBILEUM DOOR HEEL NEDERLAND
Wanneer je op zoek gaat naar een locatie, weet dan dat er een ruim aanbod is in de meeste grootsteden. Denk maar aan Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Utrecht en ook Amsterdam. Elk met hun eigen charme en verschillende mogelijkheden op vlak van feestlocaties. Heel wat locaties overlopen, zorgt voor een goed overzicht in de mogelijkheden.
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Lees meer over Onemotion
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt