Beurs organiseren
Een beurs organiseren doe je niet even snel tussen de bedrijven door. Ongeacht of het om een vakbeurs of een publieksbeurs gaat, het blijft een uitdaging om een grote lege beurslocatie om te zetten naar een overzichtelijke en prettig aanvoelende, stimulerende beursvloer. En het maakt niet uit of het landelijke of regionale beurs betreft, de organisatie ervan is in je eentje eigenlijk niet te doen. Er zijn zoveel aspecten die om de hoek komen kijken en zoveel mensen met wie je intensief contact moet onderhouden, daar kun je echt wel hulp bij gebruiken. De mate waarin je beroep wilt kunnen doen op een partij die jou bijstaat, is afhankelijk van jouw eigen beschikbare tijd en natuurlijk van de kennis en ervaring die jij hebt in het verzorgen van een vak- of consumentenbeurs. Dus jij moet een inschatting maken van wat je zelf kunt doen en waar je hulp bij wilt.
Ga snel naar de regio van jouw voorkeur:
Professionele fotograaf voor je evenement
Je kent het wel: je organiseert een fantastisch evenement, de sfeer is top, iedereen lacht, en dan… de volgende dag blader je door de foto’s. Tien wazige beelden, drie halve hoofden, een duim voor de lens en één perfecte foto — van de catering. Zonde, want jouw evenement verdient beter dan dat! Daarom is een professionele fotograaf geen luxe, maar pure noodzaak. Die weet namelijk precies wanneer hij moet klikken: op het moment dat de spreker een briljant punt maakt (niet wanneer hij net niest), of wanneer je collega’s spontaan lachen (niet wanneer ze net aan de bitterbal zitten). Geen schokkerige kiekjes meer, maar scherpe, sfeervolle beelden die je evenement écht laten stralen. Onze fotograaf beweegt zich soepel tussen de gasten door — als een ninja met een camera — en vangt elk belangrijk moment. Van de eerste enthousiaste begroeting tot het laatste glaasje aan de bar. En ja, zelfs dat onbedoelde dansmoment van de directie wordt subtiel vastgelegd (met liefde en goed licht). Of het nu gaat om een congres, bedrijfsfeest, beurs of personeelsuitje: de foto’s vertellen straks het verhaal van de dag. Perfect voor social media, nieuwsbrieven, persberichten of gewoon om nog even na te genieten.
Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800
U kent het wel: u organiseert een geweldig evenement – de sfeer zit goed, de drank vloeit rijkelijk, en iedereen is in topvorm... behalve de persoon die “even wat beelden zou maken met z’n smartphone”. Resultaat: tien wazige filmpjes, drie dubbele kinnen en één opname van een jas op een stoel. Niet echt de after movie die u in gedachten had, toch? Daarom komt onze professionele videograaf als geroepen. Deze persoon weet hoe je een camera vasthoudt zonder dat het beeld lijkt op een aardbeving, en legt uw evenement vast alsof het de reünie van Coldplay is. Van de eerste speech tot de laatste danspas – alles wordt professioneel gefilmd, gemonteerd en voorzien van epische muziek (of dat éne nummer dat uw collega iets té enthousiast meezong). Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, teambuilding, congres of ander evenement: onze videograaf weet precies waar het juiste shot zit. Zelfs dat moment waarop de directeur per ongeluk de microfoon uitschakelt, of die collega die dacht dat de polonaise een teamsport was – alles wordt subtiel vereeuwigd. Het eindresultaat? Een aftermovie die u wél met trots deelt. Geen korrelige beelden of scheve kaders, maar een vlotte, energieke montage waar de sfeer letterlijk vanaf spat. Ideaal om te tonen aan collega’s, klanten of gewoon om uzelf eraan te herinneren dat u écht een geweldig event hebt georganiseerd. Kortom: laat uw evenement niet eindigen in de digitale prullenbak van slechte selfies. Boek een videograaf die van uw dag een mini-blockbuster maakt – compleet met lach, emotie en net genoeg bloopers om het écht memorabel te houden. Wilt u ook een aftermovie die zelfs Spielberg jaloers maakt? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan – en laat de camera draaien!
Beurs organiseren op een inspirerende locatie in jouw regio
Wil je dat de bezoekers aan je beurs af en toe de mogelijkheid krijgen om tussendoor even inspiratie op te doen in een bijzondere omgeving? En denk je daarbij aan een omgeving in de bossen, op de hei, aan het water of op een andere inspirerende plek? Bespaar dan kostbare tijd met zoeken en gebruik deze service. Binnen deze productcategorie gaan we uit van enkel inspirerende locaties in de regio van jouw voorkeur, die allen zeer geschikt zijn voor het organiseren van een beurs. We beschikken over een enorm netwerk van huislocaties waarmee wij intensief samenwerken. Op basis van de datum van jullie voorkeur, gaan we op zoek naar de 2 nog beschikbare en best passende locaties binnen ons netwerk en zullen hen vragen om zich kort via de email aan jullie te presenteren en eventuele vragen te beantwoorden. We wensen jullie alvast een inspirerend evenement toe.
Beurs organiseren op loopafstand van een NS station in jouw stad
Een beurs organiseren kan een hele klus zijn. Het vaststellen van de inhoud, het uitnodigen van de deelnemers, je bent er gauw meer tijd mee kwijt dan je vooraf had bedacht. En alles begint natuurlijk met het vinden van de perfecte locatie voor de beurs. En natuurlijk speelt de bereikbaarheid daarbij ook een belangrijke rol. Binnen deze productcategorie gaan we uit van een locatie die behalve zeer geschikt voor beurzen, zich ook nog eens op loopafstand bevindt van een NS station. We beschikken over een enorm netwerk van huislocaties waarmee wij intensief samenwerken. Op basis van de datum van jullie voorkeur, gaan we op zoek naar de 2 nog beschikbare en best passende locaties binnen ons netwerk en zullen hen vragen om zich kort via de email aan jullie te presenteren en eventuele vragen te beantwoorden.
Vuurspuwer show op je evenement
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.
€40 p.p.
Walking dinner catering op locatie tijdens je beurs
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen beurs? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
De beurs in een opwaartse spiraal
Zowel het aantal vakbeurzen als publieksbeurzen is vorig jaar iets gedaald ten opzichte van het jaar daarvoor. Toch zit dit medium in een opwaartse spiraal en is een beurs organiseren zeker geen verspilde moeite. Bedrijven en organisaties blijken weer bereid om te investeren in deelname aan een beurs of aanwezig te zijn op een beursvloer. Ook is het gemiddelde aantal bezoekers per beurs gestegen. Deze feiten, die overigens ontleend zijn uit de landelijke Beurzen Monitor, wijzen erop dat jij als organisator van een beurs, onbeschroomd en met hoopvol hart toekomstige exposanten, sponsoren en bezoekers tegemoet kan treden. Begin dus alvast maar met het opstellen van een doelstellingsoverzicht en een to-do-lijst als start van de organisatie van jouw beursevenement. Omschrijf wie je doelgroep is en hoe je die wilt benaderen, wat de doelstelling van de beurs is en hoe je dat doel zou kunnen bereiken. Stel vervolgens een multidisciplinaire projectgroep samen.
Landelijke pagina´s: Bedrijfsevenement organiseren
Zakelijke evenementen organiseren
Productpresentaties organiseren
IMPRESSIE
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

BEURS ORGANISEREN DOOR HEEL NEDERLAND
Zodra jij en je team in de startblokken staan, dan kun je beginnen met een beurs organiseren. Heel belangrijk: locatie. Vaak wordt gekozen voor "midden in het land" maar dat hoeft natuurlijk niet. De grote steden als Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven zijn uitstekend verbonden met de rest van Nederland. Kies maar een mooie locatie uit! Vervolgens is het voornamelijk een kwestie van delegeren. In jouw team zitten professionals die allemaal hun sterke punten hebben. Benut die grondig. Laat ieder doen waar hij/zij goed in is en houd zelf vooral het overzicht en de touwtjes in handen.
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt