Kick off meeting organiseren

In diverse regio´s door heel Nederland

feest.jpg

Kick off meeting organiseren

Ben je binnenkort van plan een kick off meeting te organiseren? Bij een kick off bijeenkomst worden bezoekers geïnformeerd over en betrokken bij bepaalde organisatiedoelen. Na afloop van de kick off sessie zijn alle deelnemers enthousiast om met het doel aan de slag te gaan! Vaak wordt een kick off vergadering aan het begin van het nieuwe jaar georganiseerd. Organisaties zien deze tijd als het beste moment om terug te blikken op alle successen die in het afgelopen jaar behaald zijn en de toon te zetten voor het komende jaar. Bij een project kick off staan als kernwaarden energie, positiviteit en inhoud voorop. Onemotion heeft een uitgebreid netwerk om jouw kick off evenement zo succesvol mogelijk te laten verlopen. Wij brengen je graag in contact met de beste uitvoerende partij. Vraag nu meer informatie aan via de website.

Ga snel naar de regio van jouw voorkeur:

Maak van je kick off meeting een bedrijfsfestival
excl. BTW vanaf
€75 p.p.

Maak van je kick off meeting een bedrijfsfestival

Het begon allemaal met een briljant idee op de vrijdagmiddagborrel: “Zullen we dit jaar gewoon ons éígen bedrijfsfestival organiseren?” En zo geschiedde. Binnen no-time verandert de parkeerplaats, loods of zelfs de kantoorhal — ja, die plek waar normaal de printer piepend zijn werk doet — in een ware festivalweide. Denk: lichtjes, foodtrucks, livemuziek en collega’s die ineens blijken te kunnen dansen (of in elk geval enthousiast wiebelen met een biertje in de hand). Of er nou ruimte is of niet, dat maakt niets uit. Geen veldje vrij naast de fietsenstalling? Geen probleem. Er wordt samengewerkt met locaties door het hele land, dus van Groningen tot Maastricht kan elk bedrijf zijn eigen mini Lowlands beleven — minus de modder (meestal dan). Of het nu een relaxed foodfestival wordt met comfort food, cocktails en zachte loungebeats, of een muziekfestival waar zelfs de directeur de luchtgitaar tevoorschijn haalt, alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodiging tot aftermovie, van bamboe en lampionnen tot industriële vibes met stalen containers en TL-verlichting — alles past bij de sfeer die het bedrijf wil uitstralen. Kortom: waar normaal wordt vergaderd over kwartaalcijfers, staan straks foodtrucks, draait een DJ en zingt iemand uit HR verrassend goed mee met een guilty pleasure uit de jaren 90. Een bedrijfsfestival op eigen locatie? Geniaal idee. Alleen wel even zorgen dat maandag iemand de confetti van de parkeerplaats veegt. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

Professionele fotograaf voor je evenement

Professionele fotograaf voor je evenement

Professionele fotograaf voor je evenement vanaf €350

Je kent het wel: je organiseert een fantastisch evenement, de sfeer is top, iedereen lacht, en dan… de volgende dag blader je door de foto’s. Tien wazige beelden, drie halve hoofden, een duim voor de lens en één perfecte foto — van de catering. Zonde, want jouw evenement verdient beter dan dat! Daarom is een professionele fotograaf geen luxe, maar pure noodzaak. Die weet namelijk precies wanneer hij moet klikken: op het moment dat de spreker een briljant punt maakt (niet wanneer hij net niest), of wanneer je collega’s spontaan lachen (niet wanneer ze net aan de bitterbal zitten). Geen schokkerige kiekjes meer, maar scherpe, sfeervolle beelden die je evenement écht laten stralen. Onze fotograaf beweegt zich soepel tussen de gasten door — als een ninja met een camera — en vangt elk belangrijk moment. Van de eerste enthousiaste begroeting tot het laatste glaasje aan de bar. En ja, zelfs dat onbedoelde dansmoment van de directie wordt subtiel vastgelegd (met liefde en goed licht). Of het nu gaat om een congres, bedrijfsfeest, beurs of personeelsuitje: de foto’s vertellen straks het verhaal van de dag. Perfect voor social media, nieuwsbrieven, persberichten of gewoon om nog even na te genieten.

Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800

Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800

Professionele aftermovie vanaf €800

U kent het wel: u organiseert een geweldig evenement – de sfeer zit goed, de drank vloeit rijkelijk, en iedereen is in topvorm... behalve de persoon die “even wat beelden zou maken met z’n smartphone”. Resultaat: tien wazige filmpjes, drie dubbele kinnen en één opname van een jas op een stoel. Niet echt de after movie die u in gedachten had, toch? Daarom komt onze professionele videograaf als geroepen. Deze persoon weet hoe je een camera vasthoudt zonder dat het beeld lijkt op een aardbeving, en legt uw evenement vast alsof het de reünie van Coldplay is. Van de eerste speech tot de laatste danspas – alles wordt professioneel gefilmd, gemonteerd en voorzien van epische muziek (of dat éne nummer dat uw collega iets té enthousiast meezong). Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, teambuilding, congres of ander evenement: onze videograaf weet precies waar het juiste shot zit. Zelfs dat moment waarop de directeur per ongeluk de microfoon uitschakelt, of die collega die dacht dat de polonaise een teamsport was – alles wordt subtiel vereeuwigd. Het eindresultaat? Een aftermovie die u wél met trots deelt. Geen korrelige beelden of scheve kaders, maar een vlotte, energieke montage waar de sfeer letterlijk vanaf spat. Ideaal om te tonen aan collega’s, klanten of gewoon om uzelf eraan te herinneren dat u écht een geweldig event hebt georganiseerd. Kortom: laat uw evenement niet eindigen in de digitale prullenbak van slechte selfies. Boek een videograaf die van uw dag een mini-blockbuster maakt – compleet met lach, emotie en net genoeg bloopers om het écht memorabel te houden. Wilt u ook een aftermovie die zelfs Spielberg jaloers maakt? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan – en laat de camera draaien!

Forteiland Ijmuiden: Kick off meeting locatie in zee
excl. BTW vanaf
€85 p.p.

Forteiland Ijmuiden: Kick off meeting locatie in zee

Voor zakelijk feest, vergadering, of andere evenement van 10 tot 600 pers.

Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.

Smiley face Gelegen voor de kust van IJmuiden

Smiley face Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers. 

Smiley face 14 verschillende zalen

Smiley face Groot terras aanwezig, overdekte veranda

Smiley face Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)

Smiley face Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen 

Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.

Kitchen Party Kick off meeting in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
excl. BTW vanaf
€67,50 p.p.

Kitchen Party Kick off meeting in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen

Lekker dansen tussen de kookeilanden op 5 mogelijke locaties in Nederland.

Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.

Madurodam: bijzondere locatie voor een Kick Off meeting in Den Haag
excl. BTW vanaf
€65 p.p.

Madurodam: bijzondere locatie voor een Kick Off meeting in Den Haag

Voor feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 1.200 personen.

Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement. 

Smiley face Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag

Smiley face Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers. 

Smiley face Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers. 

Smiley face 10 verschillende ruimtes

Smiley face Parkeren kan bij de locatie

Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Walking dinner catering op locatie in STAD of regio
excl. BTW vanaf
€40 p.p.

Walking dinner catering op locatie voor je kick-off meeting

Voor 50 t/m 500 personen (meer op aanvraag).

Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop  te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen kick-off meeting? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Biestheuvel: locatie Kick Off Meeting op 13 km van het centrum van Eindhoven
excl. BTW vanaf
€45 p.p.

Biestheuvel: locatie Kick Off Meeting op 13 km van het centrum van Eindhoven

Voor zakelijk feest, bruiloft, vergadering, of andere evenement tot 750 personen.

Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.

Smiley face Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven

Smiley face Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.

Smiley face mooi terras aanwezig

Smiley face Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers. 

Smiley face 4 verschillende ruimtes

Smiley face Gratis parkeren

Smiley face Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk

Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Kookworkshop teambuilding game als Kick off meeting
excl. BTW vanaf
€82 p.p.

Kookworkshop teambuilding game als Kick off meeting

Kookwedstrijd als teambuilding voor 15 tot wel 450 personen.

Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan.  Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.

Vuurspuwer show op je evenement

Vuurspuwer show op je evenement

Prijzen van de shows zijn vanaf €600.

Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

Cocktail catering als aankleding van je evenement
excl. BTW vanaf
€17 p.p.

Cocktail catering als aankleding van je evenement

Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je evenement? Klik dan op onderstaande groene button.

Stand up comedy act voor tijdens je bedrijfsfeest

Stand up comedy act voor tijdens je Kick off meeting

Verkrijgen vanaf €995

Zoek je iets bijzonders om de deelnemers aan je feest mee te vermaken? Wat dacht je van een professionele stand up comedy act voor je Kick off meeting?  Het is zelfs mogelijk om de stand up comedy act op maat te laten maken voor jouw bedrijf door een stand up comedy act die wekelijks optreedt in een stand up comedy café en shows. Dus wil je de baas of een gepensioneerde collega laten roasten of gewoon een avondje flink lachen over het afgelopen jaar? Dan is deze stand up comedy act een aanrader. Wil je meer weten over het boeken van deze leuke stand up comedy act, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je xx
excl. BTW vanaf
€17 p.p.

Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je Kick off meeting

Min. besteding €1700: Broodje worst met frites en Duitse drankjes (optioneel), ook hele grote groepen

Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of Kick off meeting? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

Pizza foodtruck inhuren in STAD of omgeving
excl. BTW vanaf
€20 p.p.

Pizza foodtruck inhuren tijdens je kick off meeting

Min. besteding €1200: verse Pizza en Italiaanse drankjes (optioneel), groepen tot 250 personen

Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen kick off meeting? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.



Creëer meerwaarde met het kick off evenement

In de meeste gevallen is de kick off het startsein van een project, traject of nieuwe afdeling. Met deze meeting kun je ervoor zorgen dat medewerkers enthousiast raken voor dit nieuwe begin. Enthousiaste teams dragen eraan bij dat je bedrijf grote sprongen maakt. Door een toegewijd team komen de talenten van je medewerkers tot bloei. Een goede werkomgeving zorgt ervoor dat je medewerkers met veel plezier aan de slag gaan met deze nieuwe start. Het is daarom van belang dat de kick off goed georganiseerd wordt. De medewerkers dienen goed te worden geïnformeerd over het nieuwe begin. Door ervoor te zorgen dat zij bijdragen aan de te halen doelen, zullen ze enthousiaster zijn. Het kan lastig zijn om een kick off te organiseren. Onemotion brengt je graag in contact met de juiste uitvoerende partij, zodat je een succesvol evenement kunt opzetten.

Landelijke pagina´s:                                                     Bedrijfsevenement organiseren
                                                                                     Zakelijke evenementen organiseren
                                                                                     Productpresentaties organiseren

IMPRESSIE

WAAROM ONEMOTION?

  • ruim 10 jaar ervaring

    in de evenementensector
  • het grootste netwerk

    van locaties en entertainment
  • in 5 landen actief

    o.a. NL, DE, BE, UK & USA
  • samenwerking met

    kwalitatief hoogwaardige partners
  • diverse prijsklassen

    van betaalbaar tot zeer exclusief

ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

Zij gingen je voor

KICK OFF MEETING DOOR HEEL NEDERLAND

Onemotion begrijpt het belang van enthousiaste medewerkers in een bedrijf. Hoe meer je teamleden betrokken zijn, des te beter de organisatiedoelen behaald zullen worden. Onemotion adviseert je daarom graag voor het kick off evenement dat bij jouw bedrijf past. Bij een kick off meeting is alles mogelijk. Het kan zowel een kleinschalige bijeenkomst zijn als een groot evenement voor het hele bedrijf. Onemotion heeft een zeer groot netwerk aan partners die graag het evenement organiseren. Dit is in heel Nederland mogelijk, onder andere in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Eindhoven. Vraag bij ons vrijblijvend informatie aan voor jouw kick off. Daarna verbinden we jou aan de beste uitvoerende partner voor het evenement. Laat je inspireren door de mogelijkheden en beleef een onvergetelijke kick off!

Onemotion

Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.

Lees meer over Onemotion


Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout

Onze voordelen


  • Meer dan 30.000 aanvragen per jaar

  • Geen extra kosten voor tussenpersonen

  • Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf

  • De scherpste prijzen in de markt