Bedrijfsopening organiseren
Gaat u binnenkort een bedrijfsopening organiseren? We helpen u graag op weg met een divers aanbod aan opties om deze bijzondere dag extra kracht bij te zetten. Jarenlang is er hard gewerkt om een volgende stap te maken met de organisatie. Nu is het moment aangebroken om dit heugelijke feit met de buitenwereld te delen. De manier waarop is simpel: een originele bedrijfsopening organiseren waar het aan niets zal ontbreken. Maar waar te beginnen? Om een bijzondere en vooral geslaagde dag neer te zetten is het belangrijk om eerst het doel te bepalen. Hoe groot mag het zijn, wat is het thema en wat is het budget? Moet er live muziek, eten en een feest zijn of blijft het zakelijk en wat formeler? Cruciale punten op weg naar de perfecte dag. Schets de dag eens voor uzelf door een programma op te stellen. Welke mensen zullen worden uitgenodigd? Wie coördineert de hele dag vanuit de organisatie en wanneer is dag geslaagd? Is het puur een opening om de omgeving en andere ondernemers te laten weten dat u bestaat of komt er een nieuwe vestiging bij en maakt u graag kennis met de directe doelgroep? Door een jarenlange ervaring en een sterk netwerk kunnen we u helpen bij het organiseren van de bedrijfsopening. Bekijk onderstaande de verschillende opties en laat u inspireren.
Professionele fotograaf voor je evenement
Je kent het wel: je organiseert een fantastisch evenement, de sfeer is top, iedereen lacht, en dan… de volgende dag blader je door de foto’s. Tien wazige beelden, drie halve hoofden, een duim voor de lens en één perfecte foto — van de catering. Zonde, want jouw evenement verdient beter dan dat! Daarom is een professionele fotograaf geen luxe, maar pure noodzaak. Die weet namelijk precies wanneer hij moet klikken: op het moment dat de spreker een briljant punt maakt (niet wanneer hij net niest), of wanneer je collega’s spontaan lachen (niet wanneer ze net aan de bitterbal zitten). Geen schokkerige kiekjes meer, maar scherpe, sfeervolle beelden die je evenement écht laten stralen. Onze fotograaf beweegt zich soepel tussen de gasten door — als een ninja met een camera — en vangt elk belangrijk moment. Van de eerste enthousiaste begroeting tot het laatste glaasje aan de bar. En ja, zelfs dat onbedoelde dansmoment van de directie wordt subtiel vastgelegd (met liefde en goed licht). Of het nu gaat om een congres, bedrijfsfeest, beurs of personeelsuitje: de foto’s vertellen straks het verhaal van de dag. Perfect voor social media, nieuwsbrieven, persberichten of gewoon om nog even na te genieten.
Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800
U kent het wel: u organiseert een geweldig evenement – de sfeer zit goed, de drank vloeit rijkelijk, en iedereen is in topvorm... behalve de persoon die “even wat beelden zou maken met z’n smartphone”. Resultaat: tien wazige filmpjes, drie dubbele kinnen en één opname van een jas op een stoel. Niet echt de after movie die u in gedachten had, toch? Daarom komt onze professionele videograaf als geroepen. Deze persoon weet hoe je een camera vasthoudt zonder dat het beeld lijkt op een aardbeving, en legt uw evenement vast alsof het de reünie van Coldplay is. Van de eerste speech tot de laatste danspas – alles wordt professioneel gefilmd, gemonteerd en voorzien van epische muziek (of dat éne nummer dat uw collega iets té enthousiast meezong). Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, teambuilding, congres of ander evenement: onze videograaf weet precies waar het juiste shot zit. Zelfs dat moment waarop de directeur per ongeluk de microfoon uitschakelt, of die collega die dacht dat de polonaise een teamsport was – alles wordt subtiel vereeuwigd. Het eindresultaat? Een aftermovie die u wél met trots deelt. Geen korrelige beelden of scheve kaders, maar een vlotte, energieke montage waar de sfeer letterlijk vanaf spat. Ideaal om te tonen aan collega’s, klanten of gewoon om uzelf eraan te herinneren dat u écht een geweldig event hebt georganiseerd. Kortom: laat uw evenement niet eindigen in de digitale prullenbak van slechte selfies. Boek een videograaf die van uw dag een mini-blockbuster maakt – compleet met lach, emotie en net genoeg bloopers om het écht memorabel te houden. Wilt u ook een aftermovie die zelfs Spielberg jaloers maakt? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan – en laat de camera draaien!
€40 p.p.
Walking dinner catering op locatie tijdens je bedrijfsopening
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen bedrijfsopening? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
€17 p.p.
Cocktail catering op je bedrijfsopening
Wil je je gasten echt blij maken? Dan geef je ze natuurlijk cocktails. En deze cocktail artiesten zijn te boeken voor elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest of zakelijk evenement. Geniet van de lekkerste cocktails, die live voor je gasten worden klaargemaakt. Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over het boeken van de cocktailcatering artiesten.
Vuurspuwer show vanaf €600
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.
Stand up comedy act voor tijdens je bedrijfsopening
Zoek je iets bijzonders om de deelnemers aan je feest mee te vermaken? Wat dacht je van een professionele stand up comedy act voor je bedrijfsopening? Het is zelfs mogelijk om de stand up comedy act op maat te laten maken voor jouw bedrijf door een stand up comedy act die wekelijks optreedt in een stand up comedy café en shows. Dus wil je de baas of een gepensioneerde collega laten roasten of gewoon een avondje flink lachen over het afgelopen jaar? Dan is deze stand up comedy act een aanrader. Wil je meer weten over het boeken van deze leuke stand up comedy act, vraag dan vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
€17 p.p.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je bedrijfsopening
Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of bedrijfsopening? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
€20 p.p.
Pizza foodtruck inhuren in STAD of omgeving
Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen personeelsfeest? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
Bedrijfsopening organiseren door heel Nederland
Bij het organiseren van een bedrijfsopening komt veel kijken. Zoals eerder beschreven is het doel waarschijnlijk duidelijk en is het nu belangrijk om de juiste partijen te vinden. Bij elk budget passen verschillende mogelijkheden. Wat te denken van bijvoorbeeld een foodtruck festival buiten uw bedrijf zodat u en uw collega’s alle tijd hebben om iedereen een rondleiding te geven en te spreken. Maar ook een andere setting is mogelijk om ervoor te zorgen dat het uw (nieuwe) doelgroep aan niets zal ontbreken. Bij alle bedrijfsopeningen is het van groot belang dat u nadenkt over een goede boodschap die u wilt meegeven aan uw deelnemers. Alle aspecten zullen hierop ingericht worden. Of u nu een nieuw ziekenhuis gaat openen of een extra pand in Nederland of daarbuiten. Gaat u samen na een waardevolle fusie? Ook hierbij ondersteunen we u graag bij de organisatie. Laat u op deze pagina inspireren door de verschillende mogelijkheden. Heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw bedrijfsopening en staat hierboven niet direct het aanbod wat u wenst? Neem dan contact met ons op om met u mee te kijken. We wensen u bij voorbaat een onvergetelijke dag toe.
Lokale evenementenbureau pagina's
Landelijke pagina´s: Bedrijfsevenement organiseren
Productpresentaties organiseren
Bedrijfsjubileum organiseren
Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder: Zakelijke evenementen Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer: Zakelijke evenementen Amsterdam
Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden: Zakelijke evenementen Haarlem
Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse: Zakelijke evenementen Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg: Zakelijke evenementen Den Haag
Regio Delft, Rijswijk: Zakelijke evenementen Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn: Evenementenbureau Leiden
Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein: Zakelijke evenementen Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld: Zakelijke evenementen Amersfoort
Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard: Zakelijke evenementen Eindhoven
Regio Den Bosch, Vught, Uden: Zakelijke evenementen Den Bosch
RegioLimburg
Regio Maastricht, Magraten, Valkenburg: Zakelijke evenementen Maastricht
Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl: Zakelijke evenementen Groningen
Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem: Zakelijke evenementen Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk: Zakelijke evenementen Nijmegen
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt