Bedrijfsfestival organiseren: van festival op het bedrijf of op bedrijfsfestival locatie
Gaat u een bedrijfsfestival organiseren? We helpen u graag op weg met inspirerende ideeën voor een onvergetelijke dag. Het is weer de tijd van het jaar om een leuke bedrijfsdag te organiseren. Dit keer een leuke activiteit voor het hele bedrijf om even op een andere manier te connecten. Het organiseren van een bedrijfsfestival kan meerdere redenen hebben. Misschien heeft het bedrijf een jubileum te vieren en is het daarvoor zaak om groots uit te pakken. Maar er zijn ook diverse andere redenen om dit te doen. Wat te denken van een fusie tussen verschillende bedrijven, een klantendag, een groot en vooral origineel personeelsfeest of één van de andere vele redenen. Een bedrijfsfestival organiseren kan op verschillende manieren. Dit kan natuurlijk op uw eigen locatie met diverse concepten maar uiteraard ook in de omgeving en dus op locatie. Wat te denken van sfeervolle foodtrucks die bij uw organisatie geplaatst worden en de parkeerplaats om zal toveren tot een waar bedrijfsfestival. Maar ook de locaties in de omgeving kunnen uitstekend ondersteunen hierin zodat u geen enkele zorg heeft bij de organisatie. En na afloop is het nog prettiger gezien u niets hoeft op te ruimen. We hopen u onderstaand te inspireren met een leuk en vooral origineel aanbod om uw bedrijfsfestival te organiseren op een geslaagde manier. Veel plezier toegewenst!
Of kies een van de onderstaande opties:

€75 p.p.
Bedrijfsfestival op je eigen locatie of een voorgestelde bedrijfsfestivallocatie
Het begon allemaal met een briljant idee op de vrijdagmiddagborrel: “Zullen we dit jaar gewoon ons éígen bedrijfsfestival organiseren?” En zo geschiedde. Binnen no-time verandert de parkeerplaats, loods of zelfs de kantoorhal — ja, die plek waar normaal de printer piepend zijn werk doet — in een ware festivalweide. Denk: lichtjes, foodtrucks, livemuziek en collega’s die ineens blijken te kunnen dansen (of in elk geval enthousiast wiebelen met een biertje in de hand). Of er nou ruimte is of niet, dat maakt niets uit. Geen veldje vrij naast de fietsenstalling? Geen probleem. Er wordt samengewerkt met locaties door het hele land, dus van Groningen tot Maastricht kan elk bedrijf zijn eigen mini Lowlands beleven — minus de modder (meestal dan). Of het nu een relaxed foodfestival wordt met comfort food, cocktails en zachte loungebeats, of een muziekfestival waar zelfs de directeur de luchtgitaar tevoorschijn haalt, alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodiging tot aftermovie, van bamboe en lampionnen tot industriële vibes met stalen containers en TL-verlichting — alles past bij de sfeer die het bedrijf wil uitstralen. Kortom: waar normaal wordt vergaderd over kwartaalcijfers, staan straks foodtrucks, draait een DJ en zingt iemand uit HR verrassend goed mee met een guilty pleasure uit de jaren 90. Een bedrijfsfestival op eigen locatie? Geniaal idee. Alleen wel even zorgen dat maandag iemand de confetti van de parkeerplaats veegt. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.

€35 p.p.
Creatief workshop bedrijfsfestival op het bedrijf of een voorgestelde bedrijfsfestivallocatie
Organiseer je binnenkort een festival voor je bedrijf en ben je op zoek naar een creatieve invulling voor dit evenement? Dan is een creatief workshop festival misschien wel een hele leuke oplossing. Maak een keuze uit de creatieve workshops (van schilderen tot graffiti, van handletteren tot zelfs een stand-up comedy workshop. Het is mogelijk om dit creatieve festival te organiseren op jullie eigen locatie of op een locatie via de organisator (inclusief lunch of diner). Het festival zal op maat worden gemaakt voor jullie (evenals de exacte prijs). Wil je meer weten over dit creatieve workshop festival voor jouw bedrijf? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

€49,50 p.p.
90's themafeest als bedrijfsfestival op het bedrijf of een voorgestelde bedrijfsfestivallocatie
Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.

€65 p.p.
WKR-vriendelijke bedrijfsborrel als bedrijfsfestival op het bedrijf of met bedrijfsfestivallocatie suggestie
Een bedrijfsborrel of bedrijfsfestival op eigen terrein organiseren? Geniaal idee — en niet alleen voor de gezelligheid, maar ook voor de boekhouder (die eindelijk eens met een glimlach naar jullie cijfers kijkt). Want als jullie het feest gewoon op kantoor vieren, telt het niet mee in de vrije ruimte. Geen eindheffing van 80%, wél meer budget voor wat écht telt: betere wijn, warmere bitterballen en een DJ die zelfs de directie aan het twerken krijgt (per ongeluk, uiteraard). Is het kantoor na afloop veranderd in een glitterdiscotheek met confetti in de printer? Geen zorgen. Wij helpen jullie ook graag aan een alternatieve locatie — van een industriële hal waar de bassen voelbaar zijn tot een zonnige buitenplek waar zelfs de financiële afdeling na drie gin-tonics de polonaise inzet. Of je nu gaat voor een chique borrel met oesters en jazz of voor een bedrijfsfestival vol lampjes, foodtrucks en livemuziek — wij regelen alles. Denk: eten, drinken, aankleding, personeel en een sfeer die zelfs de HR-manager doet zeggen: “Doe mij er nog eentje dan.” Kortom: dit wordt geen standaard borrel, dit wordt hét feest waar nog weken over gepraat wordt. En maandag? Gewoon doen alsof die discobal in de vergaderruimte altijd al bij de inrichting hoorde.

€95 p.p.
Forteiland Ijmuiden Adventure als bedrijfsfestivallocatie voor jouw bedrijfsfestival
Ben je op zoek naar echt een unieke bedrijfsfestival locatie? Wat dacht je dan van deze avontuurlijke Forteiland Ijmuiden Adventure. De locatie is onvergetelijk. Per boot word je naar een eiland gebracht voor de kust ter hoogte van Haarlem/Amsterdam. Op dit bijzondere eiland vind je een beeldschoon fort. En in en rondom dit fort zal de Forteiland Adventure plaatsvinden. Maak een keuze uit een breed scala van outdoor en indoor activiteiten (van abseilen tot boogschieten, van piramide bouwen tot Fort Experience) en combineer deze activiteiten met een vergadering of feest. Ook is het mogelijk om te overnachten bij dit arrangement (optioneel). Wil je meer weten over de mogelijkheden van dit bijzondere bedrijfsuitje voor een grote groep, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de mogelijkheden.

€65 p.p.
Foodtruck bedrijfsfestival bij bedrijfsfestivallocatie Outdoor Holten met teambuilding mogelijkheden
Ben je op zoek naar een locatie voor een bedrijfsuitje voor grote groepen? Wellicht is Outdoors Holten dan een leuke optie. Geniet van quad rijden, paintballen en de prettige sfeer op deze locatie. Na afloop regel je gewoon je eigen Foodtruck Festival (tot wel 1.000 personen). Bekijk hieronder alle mogelijkheden.
Gelegen in Holten op 41 km van het centrum van Enschede, 30 km van Almelo, 23 km van Deventer, 35 km van Apeldoorn
Maximale capaciteit: Foodtruck festival 1.000 pers. vergaderen: 50 pers.
terras voor max. 500 personen
Grootste ruimte: max. 50 pers.
4 locaties
Gratis parkeergelegenheid
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, kampvuur, paintball, quad rijden en diverse teambuilding activiteiten, mogelijkheid tot overnachten tot 100 personen
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding activiteit, vergadering of zakelijk foodtruck festival in Holten, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

€65 p.p.
Kerst bedrijfsfestivals met foodtrucks op het bedrijf of je een voorgestelde bedrijfsfestivallocatie
De kerstborrel. Dat ene jaarlijkse moment waarop collega’s elkaar plots wél aardig vinden, de directie haar innerlijke rockster ontdekt, en iemand onvermijdelijk eindigt met een glitterbaard, scheef rendiergewei en bitterbal in de hand. Maar dit jaar doen we het anders. Weg met de bubbels bij de printer en de toastjes met zalmspread die al sinds Sinterklaas op tafel staan. Dit jaar gaan we all out met een kerst bedrijfsfestival – compleet met foodtrucks, glühwein en genoeg lampjes om half Nederland van stroom te voorzien. Stel het je voor: een sfeervol terrein vol vuurkorven, fonkelende lichtjes en geuren van versgebakken lekkernijen. Marshmallows boven het vuur, chocolademelk met torenhoge slagroombergen en muziek waar zelfs de stille IT’er niet stil bij kan blijven staan (oké, hij wiegt voorzichtig mee). Alles wordt geregeld: de aankleding, de muziek, de foodtrucks én de kerstsfeer – jullie hoeven alleen nog maar te verschijnen in je foutste kersttrui (bonuspunten als er lichtjes of geluid in zitten). Kortom: dit is geen gewone kerstborrel, dit is een culinair winterwonderfeest op wielen. Enige risico? Dat iemand volgend jaar zegt: “Weet je nog… die dansbattle met HR bij de churrotruck?”

€60 p.p.
Outdoor Valley Rotterdam: bedrijfsfestivallocatie in de natuur
Het is een waar outdoor paradijs op een steenworp afstand van het centrum van Rotterdam. Bij outdoor valley kun je survivallen, een gave replica van de top van de Monte Cervino (grens Zwitserland/Italie) vergaderen, varen, vlotbouwen en nog veel meer. Overnachten kan in een van de gave tenten op het terrein.
Gelegen in Bergschenhoek op 10 km van het centrum van Rotterdam
Maximale capaciteit: 500 pers.
1 overdekte ruimte in de buitenlucht
Gratis parkeren voor de deur
Bijzonderheden: festivalgevoel, midden in de natuur, water, kampvuur
Wil je meer informatie over het organiseren van een teambuilding, vergadering of zakelijk evenement in het leuke Outdoor Valley in Bergschenhoek, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

€60 p.p.
Biestheuvel: leuke locatie voor bedrijfsfestival op 13 km van Eindhoven
Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.
Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven
Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.
mooi terras aanwezig
Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers.
4 verschillende ruimtes
Gratis parkeren
Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

€35 p.p.
Outdoor bedrijfsfestival: avontuurlijke dropping
Soms is een gewoon bedrijfsuitje niet voldoende en ben je op zoek naar een groots avontuur. Dan is deze dropping jullie je op het lijf geschreven. Het avontuur bent jullie terug in de tijd van de Tweede Wereldoorlog. Lukt het jullie om de befaamde Enigma code te kraken? Durven jullie, gewapend met enkel een ouderwetse kaart, het gebied van de vijand binnen te lopen? Dit avontuurlijke bedrijfsuitje kan optioneel worden uitgebreid met lasergamen, vervoer per echte legertrucks en zelfs een intro en afsluiting van het Korps Mariniers. Zijn jullie klaar voor het avontuur van het jaar? Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie dit avontuurlijke bedrijfsuitje voor grote groepen.

€69 p.p.
Filmwedstrijd als bedrijfsfestival op het bedrijf of een voorgestelde bedrijfsfestivallocatie
Tijdens deze bijzondere filmfestival wedstrijd komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer weten over dit bijzondere bedrijfsuitje? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.

€47,50 p.p.
Sloepengame rally bedrijfsfestival op het water

€67,50 p.p.
Kitchen Party bedrijfsfestival in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.

€40 p.p.
Walking dinner catering op locatie tijdens je bedrijfsfestival
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen bedrijfsfestival? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

€55 p.p.
Themafeest Back to the 00's bedrijfsfestival op het bedrijf of een voorgestelde bedrijfsfestivallocatie
De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.

€20 p.p.
Pizza foodtruck inhuren voor je bedrijfsfestival
Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen personeelsfeest? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

€17 p.p.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je bedrijfsfestival
Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of bedrijfsfestival? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.

€65 p.p.
Madurodam: bijzondere locatie voor bedrijfsfestival
Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke bedrijfsfestival. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement.
Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag
Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers.
Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers.
10 verschillende ruimtes
Parkeren kan bij de locatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.

Vuurspuwer show op je evenement
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.

€82 p.p.
Kookworkshop teambuilding game als alternatief voor een bedrijfsfestival
Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan. Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.
Veelgestelde vragen over het organiseren van een bedrijfsfestival
Een bedrijfsfestival is de übergezellige, XXL-versie van een bedrijfsborrel. Denk aan foodtrucks, livemuziek, dansvloeren, lampjesslingers en collega’s die ineens wél blijken te kunnen zingen (of denken dat ze dat kunnen). Kortom: werk en feest in perfecte chaos.
Omdat niets mensen dichter bij elkaar brengt dan samen meezingen op een foute hit met een biertje in de hand.
Een bedrijfsfestival is dé manier om successen te vieren, de teamspirit te boosten en het jaar af te sluiten met een knaller. En ja, HR mag ook meedoen — zolang ze beloven de polonaise niet te evalueren in een feedbacksessie.
Overal! Van jullie eigen terrein tot een industriële loods, een zonnige buitenlocatie of zelfs een weiland met meer sfeer dan menig pop-upclub. Zolang er plek is voor een podium, een paar foodtrucks en iemand met een microfoon die iets te enthousiast is, komt het goed.
Van intiem feestje met 50 collega’s tot full-blown mini Lowlands met honderden bezoekers — alles kan. Zolang er muziek, eten en drank is, volgt de rest vanzelf (en meestal ook een danswedstrijd die niemand had gepland).
Van luxe hapjes tot foodtrucks met friet, pizza, sushi of pulled pork — het kan allemaal. En natuurlijk een bar met keuze uit wijn, bier, mocktails en die ene gin-tonic die plots “bedrijfsfavoriet” wordt.
Simpel: goede muziek, lekker eten, koude drankjes en collega’s die hun zorgen vergeten. Voeg een fotobooth toe, een lichtshow en één onverwacht optreden — en je hebt het soort feest waar nog maanden over gepraat wordt (vooral op maandagochtend bij de koffieautomaat).
Of zoek een bedrijfsfestival locatie op onze bedrijfsfeesten website:
Bedrijfsfestival organiseren door heel Nederland
Een ludiek of origineel bedrijfsfestival organiseren kan door heel Nederland. Zoals eerder benoemd is het puur wat uw doel is voor deze dag. Bent u op zoek naar een mogelijkheid om het in eigen beheer te doen dichtbij uw kantoor? Of gaat u liever op pad om er zo voor te zorgen dat u onbezorgd kunt genieten van een heerlijke dag en daar verder vrij weinig voor hoeft te doen? De mogelijkheden zijn eindelijk door het hele land. Met de verschillende grote steden en mooie plaatsen in de directe regio van diezelfde steden is er voldoende te kiezen. Kies voor Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Maastricht, Eindhoven, Groningen of één van de andere steden. Laat u inspireren door de diverse mogelijkheden die er zijn. Kies een locatie centraal bereikbaar voor alle collega’s of kies voor de eigen parkeerplaats. De mogelijkheden kunnen niet origineel genoeg zijn! Met onze jarenlange ervaring en het uitgebreide netwerk wat we hierin hebben opgebouwd kunnen we u optimaal ondersteunen. Sluit het niet helemaal aan bij wat u wenst? Neem contact met ons op zodat we met u mee kunnen denken. We wensen u bij voorbaat een onvergetelijke dag toe. Een bedrijfsfestival organiseren is de perfecte manier om werkstress, targets en PowerPoints even keihard de prullenbak in te gooien — en te vervangen door muziek, foodtrucks en collega’s die plotseling blijk geven van verontrustend veel dansenergie.
Gelukkig hoef je niet ver te reizen voor dat ultieme festivalgevoel, want Nederland barst van de toffe plekken waar je je eigen mini-Lowlands (zonder modder en tentstress) kunt organiseren. Van Amsterdam tot Eindhoven, overal kun je losgaan met collega’s, goede muziek en net genoeg glitter om HR zenuwachtig te maken. In Amsterdam gooi je de heupen los aan het water, met uitzicht op grachten en foodtrucks die zelfs de directie doen vergeten dat ze ooit calorieën telden. In Utrecht tover je een industrieel terrein om tot een festivalparadijs vol lampjesslingers, cocktails en een DJ die net iets te veel 90’s-hits draait (en iedereen het geweldig vindt). Rotterdam? Dat is voor de stoere teams. Denk aan een ruige loods, skyline op de achtergrond en een sfeer die schreeuwt: “we werken hard, maar feesten harder.” Den Haag biedt juist dat chique randje: dansen met je schoenen in het zand aan het strand van Scheveningen, met een gin-tonic in de hand en de zee als achtergrondkoor.
In Breda wordt het bourgondisch — een bedrijfsfestival vol gezelligheid, lekker eten en drankjes die spontaan leiden tot karaoke. En Eindhoven? Die gaat voor innovatie en lichtshows die zelfs de technici van jullie IT-afdeling doen glimlachen (voor het eerst sinds 2019). Of jullie nu kiezen voor stads vibes, strandfeesten of een creatieve buitenlocatie: wij zorgen dat het bedrijfsfestival alles heeft wat telt — van muziek en sfeer tot eten waar zelfs de CFO enthousiast van wordt. Kortom: laat die vergaderagenda even voor wat het is, trek je sneakers aan en maak van je volgende bedrijfsfeest een festival vol fun, food en foute dansmoves. Want eerlijk is eerlijk: het leven is te kort voor saaie borrels.
Lokale evenementenbureau pagina's
Landelijke pagina's: Bedrijfsevenement organiseren
Productpresentaties organiseren
Bedrijfsjubileum organiseren
Regio Noord-Holland
Regio Alkmaar, Hoorn, Den Helder: Zakelijke evenementen Alkmaar
Regio Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer: Zakelijke evenementen Amsterdam
Regio Haarlem, Zaanstad, IJmuiden: Zakelijke evenementen Haarlem
Regio Zuid-Holland
Regio Rotterdam, Schiedam, Spijkenisse: Zakelijke evenementen Rotterdam
Regio Den Haag, Zoetermeer, Voorburg: Zakelijke evenementen Den Haag
Regio Delft, Rijswijk: Zakelijke evenementen Delft
Regio Leiden, Katwijk, Alphen a/d Rijn: Evenementenbureau Leiden
Regio Utrecht
Regio Utrecht, Zeist, Nieuwegein: Zakelijke evenementen Utrecht
Regio Amersfoort, Veenendaal, Barneveld: Zakelijke evenementen Amersfoort
Regio Noord-Brabant
Regio Eindhoven, Helmond, Valkenswaard: Zakelijke evenementen Eindhoven
Regio Den Bosch, Vught, Uden: Zakelijke evenementen Den Bosch
RegioLimburg
Regio Maastricht, Magraten, Valkenburg: Zakelijke evenementen Maastricht
Regio Groningen
Regio Groningen, Delfzijl: Zakelijke evenementen Groningen
Regio Gelderland
Regio Arnhem, Velp, Doetinchem: Zakelijke evenementen Arnhem
Regio Nijmegen, Wijchen, Cuijk: Zakelijke evenementen Nijmegen
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt