Bedrijfsevenementen organiseren
Bedrijfsevenementen organiseren kan leuk maar ook stressvol zijn. Want waar moet je allemaal aan denken en hoe vind je ooit de perfecte locatie voor jouw evenement? Ga niet over één nacht ijs, maar bedenk eerst eens wat je precies wilt hebben. Ben je op zoek naar een buiten- of binnenlocatie? Bedelt jouw thema om een intiem feest op een prachtige locatie midden in het bos, of spat het feestgedruis eraf en ben je juist geholpen met een modern evenement gebouw, waar van geluidshinder geen sprake zal zijn? Bedrijfsevenementen organiseren voor het personeel of voor een internationaal publiek, zijn ook twee totaal verschillende gebeurtenissen. Bij deze laatstgenoemde zal een terrein of gebouw in de grote steden of met bijvoorbeeld een hotel erbij de juiste beslissing zijn, waarmee je de gasten tegemoet komt in hun wensen. Daardoor zal jouw evenement zeker goed bezocht worden. Als alleen het personeel de gasten zijn, is een locatie in de buurt een beter plan. Ga van tevoren eens langs en proef de sfeer van de locatie en leg eens je oor te luister: hoor je positieve reacties of lopen de meesten te klagen? Voelt het voor jou goed, dan is dat probleem alvast opgelost. We hopen je te inspireren met goede locatie voor je bedrijfsevenement. Alvast veel inspiratie toegewenst.
Maak hieronder nu eerst je keuze:
€85 p.p.
Forteiland Ijmuiden: bijzondere bedrijfsevenementen locatie in zee
Hoog tijd voor een bijzonder bedrijfsfeest, vergadering, klantendag of bedrijfsuitje! Met de boot worden jullie naar jullie eigen eiland gebracht voor de kust van Ijmuiden. En op dit eiland staat een fort, waar jullie zakelijke evenement plaats zal vinden. Van inspirerende vergadering tot enerverend personeelsfeest, op Forteiland Ijmuiden is het allemaal mogelijk.
Gelegen voor de kust van IJmuiden
Grootste zaal: max. 250 pers. Kleinste: max. 4 pers.
14 verschillende zalen
Groot terras aanwezig, overdekte veranda
Eigen parkeerterrein (gratis parkeren)
Bijzonderheden: vervoer per boot inbegrepen
Wil je meer weten over de mogelijkheden, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan.
€75 p.p.
Bedrijfsfestival als bedrijfsevenement
Het begon allemaal met een briljant idee op de vrijdagmiddagborrel: “Zullen we dit jaar gewoon ons éígen bedrijfsfestival organiseren?” En zo geschiedde. Binnen no-time verandert de parkeerplaats, loods of zelfs de kantoorhal — ja, die plek waar normaal de printer piepend zijn werk doet — in een ware festivalweide. Denk: lichtjes, foodtrucks, livemuziek en collega’s die ineens blijken te kunnen dansen (of in elk geval enthousiast wiebelen met een biertje in de hand). Of er nou ruimte is of niet, dat maakt niets uit. Geen veldje vrij naast de fietsenstalling? Geen probleem. Er wordt samengewerkt met locaties door het hele land, dus van Groningen tot Maastricht kan elk bedrijf zijn eigen mini Lowlands beleven — minus de modder (meestal dan). Of het nu een relaxed foodfestival wordt met comfort food, cocktails en zachte loungebeats, of een muziekfestival waar zelfs de directeur de luchtgitaar tevoorschijn haalt, alles wordt tot in de puntjes geregeld. Van uitnodiging tot aftermovie, van bamboe en lampionnen tot industriële vibes met stalen containers en TL-verlichting — alles past bij de sfeer die het bedrijf wil uitstralen. Kortom: waar normaal wordt vergaderd over kwartaalcijfers, staan straks foodtrucks, draait een DJ en zingt iemand uit HR verrassend goed mee met een guilty pleasure uit de jaren 90. Een bedrijfsfestival op eigen locatie? Geniaal idee. Alleen wel even zorgen dat maandag iemand de confetti van de parkeerplaats veegt. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden via onderstaande button.
Professionele aftermovie van je evenement vanaf €800
U kent het wel: u organiseert een geweldig evenement – de sfeer zit goed, de drank vloeit rijkelijk, en iedereen is in topvorm... behalve de persoon die “even wat beelden zou maken met z’n smartphone”. Resultaat: tien wazige filmpjes, drie dubbele kinnen en één opname van een jas op een stoel. Niet echt de after movie die u in gedachten had, toch? Daarom komt onze professionele videograaf als geroepen. Deze persoon weet hoe je een camera vasthoudt zonder dat het beeld lijkt op een aardbeving, en legt uw evenement vast alsof het de reünie van Coldplay is. Van de eerste speech tot de laatste danspas – alles wordt professioneel gefilmd, gemonteerd en voorzien van epische muziek (of dat éne nummer dat uw collega iets té enthousiast meezong). Of het nu gaat om een bedrijfsfeest, teambuilding, congres of ander evenement: onze videograaf weet precies waar het juiste shot zit. Zelfs dat moment waarop de directeur per ongeluk de microfoon uitschakelt, of die collega die dacht dat de polonaise een teamsport was – alles wordt subtiel vereeuwigd. Het eindresultaat? Een aftermovie die u wél met trots deelt. Geen korrelige beelden of scheve kaders, maar een vlotte, energieke montage waar de sfeer letterlijk vanaf spat. Ideaal om te tonen aan collega’s, klanten of gewoon om uzelf eraan te herinneren dat u écht een geweldig event hebt georganiseerd. Kortom: laat uw evenement niet eindigen in de digitale prullenbak van slechte selfies. Boek een videograaf die van uw dag een mini-blockbuster maakt – compleet met lach, emotie en net genoeg bloopers om het écht memorabel te houden. Wilt u ook een aftermovie die zelfs Spielberg jaloers maakt? Vraag dan vrijblijvend meer informatie aan – en laat de camera draaien!
€69 p.p.
Filmwedstrijd als bedrijfsevenement
Tijdens deze bijzondere invulling van je bedrijfsevenement, komen alle professionele aspecten van het film maken aan bod. Zo worden de deelnemers onderverdeeld in groepen. Binnen elke groep wordt een Regisseur, Producer en Assistent Producer gekozen. De overige groepsleden treden op als acteurs. Vervolgens krijgt men de filmopdracht. Deze opdracht kan ook op maat worden gemaakt naar gelang de doelstellingen en de behoefte van het bedrijf. Elke groep kan met nep geld inkopen doen: kleding, attributen, technische hulpmiddelen en ondersteuning door een professioneel filmteam. Na afloop van de productie, worden de films gezamenlijk bekeken en zal de ¨Oscar¨ uitreiking plaatsvinden. Wil je meer over deze bijzondere bedrijfsevenement activiteit weten? Vraag dan hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
Professionele fotograaf voor je evenement
Je kent het wel: je organiseert een fantastisch evenement, de sfeer is top, iedereen lacht, en dan… de volgende dag blader je door de foto’s. Tien wazige beelden, drie halve hoofden, een duim voor de lens en één perfecte foto — van de catering. Zonde, want jouw evenement verdient beter dan dat! Daarom is een professionele fotograaf geen luxe, maar pure noodzaak. Die weet namelijk precies wanneer hij moet klikken: op het moment dat de spreker een briljant punt maakt (niet wanneer hij net niest), of wanneer je collega’s spontaan lachen (niet wanneer ze net aan de bitterbal zitten). Geen schokkerige kiekjes meer, maar scherpe, sfeervolle beelden die je evenement écht laten stralen. Onze fotograaf beweegt zich soepel tussen de gasten door — als een ninja met een camera — en vangt elk belangrijk moment. Van de eerste enthousiaste begroeting tot het laatste glaasje aan de bar. En ja, zelfs dat onbedoelde dansmoment van de directie wordt subtiel vastgelegd (met liefde en goed licht). Of het nu gaat om een congres, bedrijfsfeest, beurs of personeelsuitje: de foto’s vertellen straks het verhaal van de dag. Perfect voor social media, nieuwsbrieven, persberichten of gewoon om nog even na te genieten.
€67,50 p.p.
Kitchen Party als bedrijfsevenement in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht of Groningen
Hoe zou het zijn om te dansen midden tussen de kookeilanden waar jullie eten door echte koks wordt bereid. Een unieke vibe is dan ook gegarandeerd tijdens deze kookparty. Ga nu helemaal los op de lekkerste muziek en geniet tussendoor van een culinair 3-gangen maaltijd. De mogelijke groepsgroottes variëren per stad:
- Amsterdam: min. 200 personen, max. 450 personen
- Rotterdam: min. 120 personen, max. 250 personen
- Den Haag: min. 120 personen, max. 250 personen
- Utrecht: min. 120 personen, max. 250 personen
- Groningen: min. 60 personen, max. 120 personen
Dit gaat een heerlijke Kitchen Party worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond of middag toe.
€17 p.p.
Foodtruck Braadworst met frites en oktoberfest gevoel tijdens je bedrijfsevenement
Ben je op zoek naar een Foodtruck voor je feest of bedrijfsevenement? Wellicht is een Foodtruck met Duitse worsten (verschillende soorten, ook vegaworsten zijn mogelijk)dan een leuke aanrader voor jullie evenement. Hiermee creëer je in korte tijd een leuke Oktoberfest sfeer onder de deelnemers. Samen genieten jullie van culinaire broodjes met Duitse worst en heerlijk verse frietjes. Optioneel is het ook mogelijk om te zorgen voor bijpassende drankjes zoals Duitse biertjes om het Duitse Oktoberfest gevoel helemaal af te maken. Dit Duitse Foodtruck is niet alleen leuk in het najaar in de periode tijdens het Duitse Oktoberfest, maar kan het hele jaar worden ingezet. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze Duitse Foodtruck worst catering met Oktoberfest gevoel? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
€40 p.p.
Walking dinner catering op locatie voor je bedrijfsevenement
Wat maakt een walking dinner zo populair? Het feit dat er niet gegeten wordt aan tafel en er dus geen vaste tafelbeschikking is, geeft uw evenement een enorm sociaal voordeel. Geniet van heerlijke handzame gerechtjes terwijl u praat met alle aanwezigen die tevens aanwezig zijn. Een walking dinner op locatie is mogelijk voor groepen van 50 tot 500 personen (meer deelnemers op aanvraag). Het is ook mogelijk om drankjes per uur of afkoop te regelen bij deze walking dinner op je eigen locatie. Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze walking dinner catering voor je eigen bedrijfsevenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
€55 p.p.
Themafeest Back to the 00's op je bedrijfsevenement
De 00’s was een bijzondere periode. Computers, mobiele telefoons en internet maakte een enorme ontwikkeling door. Maar ook muziek was een bijzonder onderdeel van de 00’s. Je zong mee met Dragosta Din Tei, danste op de Ketchup Song of liet je Jumpstyle moves zien. Nu kan alles weer uit de kast tijdens dit 00’s themafeest. Werkelijk niks mag ontbreken wanneer je dit feest gaat organiseren. Of dit nu voor een personeelsfeest, familiefeest of ander type event is. Laat de magische klanken van Cristina Aguilera of Gigi D’Agostina voorbij komen en sluit de avond af met mooie meezingers van Guus Meeuwis. Ook de aankleding van deze avond kan helemaal in 00’s style. Meer interesse in dit themafeest? Vraag via onderstaande optie vrijblijvend meer informatie aan. We wensen je alvast een onvergetelijke avond toe.
€49,50 p.p.
90's themafeest als bedrijfsevenement
Springt tijdens dit 90’s themafeest in een tijdmachine en geniet van deze bijzondere periode. Haal je hakmoves weer uit de kast en zing uit volle borst mee met alle bekende hits van de Backstreet Boys! Wie was er als vrouw nu niet verliefd op deze jongens? De ene na de herinnering zal de revue passeren tijdens dit gave 90’s themafeest. Terwijl de DJ de fijnste hits speelt uit de 90’s kun je als organisator nadenken over de verdere aankleding. Een optreden van de imitatie Spice Girls of Backstreet Boys tot een game ruimte om te kijken wie de Nintendo koning was. Tijdens deze avond ga je van een gabber naar Captain Jack en van Britney Spears naar Take That. Dit gaat een avond worden die niet snel vergeten zal worden. Vraag via onderstaande mogelijkheid meer informatie aan en laat u vrijblijvend informeren. We wensen je bij voorbaat een onvergetelijke avond toe.
€20 p.p.
Pizza foodtruck inhuren tijdens je bedrijfsevenement
Bijna iedereen houdt van Italiaans eten. En hoe geef je jouw team het ultieme vakantiegevoel? Met een pizza Foodtruck natuurlijk. Hiermee wordt er voor de catering tot wel 250 personen gezorgd. De cateraar neemt tot 3 mobiele ovens mee om iedereen op tijd van een heerlijke maaltijd te voorzien. Optioneel kan er ook voor drankjes in stijl worden gezorgd (van Crodino tot Perroni bier en Italiaanse wijnen). Ook is het mogelijk om een pizza workshop voor 15 tot 45 personen te laten verzorgen (tegen meerprijs). Wil je meer informatie over de mogelijkheden van het inzetten van deze pizza Foodtruck voor je eigen bedrijfsevenement? Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan middels onderstaande groene button.
€65 p.p.
Madurodam: bijzondere locatie bedrijfsevenementen in Den Haag
Het is niet gemakkelijk om een geschikte locatie te vinden voor je zakelijke evenement. Of je nu een klantendag, bedrijfsfeest, productpresentatie of vergadering organiseert, de locatie moet wel kunnen voldoen aan alle eisen. De veelzijdigheid van evenementenlocatie Madurodam zorgt ervoor dat er ontzettend veel mogelijk is voor wat betreft het organiseren van een origineel zakelijk evenement.
Gelegen in Scheveningen op 5 km van het centrum van Den Haag
Maximale feestcapaciteit: 1.200 pers.
Grootste ruimte: max. 1.200 pers. Kleinste: Max. 25 pers.
10 verschillende ruimtes
Parkeren kan bij de locatie
Wil je meer informatie over het organiseren van een congres in Madurodam in Den Haag, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€45 p.p.
Biestheuvel: bedrijfsevenementenlocatie op 13 km van het centrum van Eindhoven
Van klantendag tot bedrijfsfeest, van productpresentatie tot teambuilding, evenementenlocatie de Biestheuvel kan het allemaal verzorgen voor elk evenement tot een maximum van 700 personen. Het is zelfs mogelijk om te overnachten in een mooie groepsaccommodatie.
Gelegen in Hoogcasteren op 13 km van het centrum van Eindhoven
Maximale capaciteit: feesten 750 pers. theater: 400 pers.
mooi terras aanwezig
Grootste ruimte: max. 400 pers. Kleinste: Max. 100 pers.
4 verschillende ruimtes
Gratis parkeren
Bijzonderheden: ook mogelijk met overnachting (groepsaccommodatie voor 36 personen), teambuilding activiteiten mogelijk
Wil je meer informatie over het organiseren van een personeelsfeest of zakelijk evenement in Biestheuvel, vraag dan hieronder vrijblijvend informatie aan en check meteen de beschikbaarheid op de datum van jouw keuze.
€82 p.p.
Kookworkshop teambuilding game als bedrijfsevenement
Ben je op zoek naar een workshop waarbij onderlinge communicatie, leiderschap en stressbestendigheid zullen worden getest dan is een kookwedstrijd of kookworkshop teambuilding misschien wel een hele interessante optie. Veel kook concepten zijn de laatste jaren voorbij gekomen op de tv: van Master chef tot Wie is de chef. Deze bijzondere kookworkshops gaan uit van een soortgelijke insteek. Dat wordt heerlijk koken in groepsverband en natuurlijk proberen de andere teams te verslaan. Wil je meer weten over de mogelijkheden van deze competitieve kookworkshops, vraag dan hieronder geheel vrijblijvend meer informatie aan. Je ontvangt meteen uitgebreide informatie over de kookwedstrijd mogelijkheden in de regio van jouw voorkeur.
Vuurspuwer show op je evenement
Wil je het evenement wat je binnenkort gaat organiseren een originele insteek meegeven? Zorgen dat de vonken er vanaf zullen springen? Kies dan voor een vuurspuwer! Spektakel, hitte en sensatie gegarandeerd tijdens deze act. Laat de vuurspuwer je gasten ontvangen met een spannende act of zich laten mengen tussen de bezoekers. Deze act zal niet snel vergeten worden. Maar ook tijdens een festival of ander evenement is deze act zeker passend. Hou gepaste afstand wanneer de vuurspuwer zijn specialiteit laat zien! Ben je benieuwd welke mogelijkheden er zijn? Vraag direct via onderstaande optie meer informatie aan.
€17 p.p.
Cocktail catering als aankleding van je bedrijfsevenement
Elke organisator wil natuurlijk dat zijn of haar gasten optimaal genieten van het feest of evenement dat georganiseerd wordt. De best passende locatie wordt uitgezocht, goede muziek en lekker eten. Toch kan het zijn dat het feest nog wat sfeerverhoging kan gebruiken om het enthousiasme van de gasten tot ongekende hoogte te laten stijgen. En dan zou inspirerende cocktail catering weleens een mooie uitkomst kunnen bieden. Laat de professionele bartender live heerlijke cocktails bereiden speciaal voor uw gasten. Wil je meer weten over het inzetten van cocktail catering op je bedrijfsevenement? Klik dan op onderstaande groene button.
€25 p.p.
VR entertainment: arcade, escaperoom of battle
Maak van uw borrel, bedrijfsfeest of evenement een onvergetelijke belevenis met de waanzinnige wereld van VR entertainment! Of u nu uw collega’s wilt verrassen, uw vrienden wilt uitdagen of gewoon eens iets totaal anders wilt doen dan het klassieke feest met speeches en snacks – met virtual reality stapt u letterlijk in een andere realiteit. Hier vervaagt de grens tussen echt en virtueel, en krijgt fantasie de vrije loop. Duik in een VR Arcade vol adrenaline, snelheid en spanning, ontsnap samen uit een mysterieuze VR Escaperoom waar teamwork het verschil maakt, of ga het duel aan in een VR Battle waarin collega’s plots tegenstanders worden (en soms onverwachte kampioenen). Uw gasten kunnen zombies verslaan, door het heelal zweven, digitale puzzels ontrafelen of gewoon gieren van het lachen terwijl iemand wild om zich heen zwaait naar een draak die enkel hij ziet. Dankzij de nieuwste VR-technologieën lijkt alles levensecht – zonder dat u daarvoor uw stoel, waardigheid of hakken hoeft op te geven. Of u nu een intieme teambuilding plant of een grootschalig event met honderden bezoekers organiseert, deze VR-belevenissen zorgen voor spanning, humor en een vleugje gezonde competitie. Eén ding is zeker: uw evenement wordt niet zomaar leuk… het wordt episch.
Bedrijfsevenementen met een doel!
Als je bedrijfsevenementen gaat organiseren, wat is dan je doel? Is het een feest ter ere van een jubileum en pak je dit groots aan? Organiseer je juist iets om jouw bedrijf of een product bekender te maken of wil je een groot personeelsfeest geven en wil je eens iets anders dan met elkaar een avondje stappen? Op veel plekken kan je terecht voor een locatie én de begeleiding. Teambuilding, bijvoorbeeld, is een leuke manier om het personeel uit te dagen elkaar op een andere manier te leren kennen en zo de sfeer in het bedrijf te verbeteren. Bij dit soort evenementen reserveer je van tevoren en worden de wensen doorgesproken. Verder hoef je dan zelf niets meer te doen. Wil je echt helemaal zelf iets regelen? Uiteraard kan dat ook. Naast een sfeervolle locatie zal je dan ook o.a. moeten zorgen voor de catering, de juiste vergunningen, uitnodigingen, entertainment en bijvoorbeeld vervoer. Overigens zijn er ook bureaus die alles voor jou regelen op de plek die jij wilt!
Landelijke pagina´s:
Zakelijke evenementen organiseren
Productpresentaties organiseren
Bedrijfsjubileum organiseren
IMPRESSIE
WAAROM ONEMOTION?
-
ruim 10 jaar ervaring
in de evenementensector -
het grootste netwerk
van locaties en entertainment -
in 5 landen actief
o.a. NL, DE, BE, UK & USA -
samenwerking met
kwalitatief hoogwaardige partners -
diverse prijsklassen
van betaalbaar tot zeer exclusief
ZIJ GINGEN JE O.A. VOOR

BEDRIJFSEVENEMENT DOOR HEEL NEDERLAND
Om veel publiek te trekken of goed bereikbaar te zijn, is het kiezen voor een locatie in één van de grote steden een prima plan. Je kunt hierbij kiezen voor bijvoorbeeld de grote bekende gebouwen, zoals De Rai in Amsterdam, De Jaarbeurs in Utrecht of Ahoy in Rotterdam. Hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Maar er zijn ook leuke alternatieven, die misschien niet zo bekend maar daardoor juist verrassender zijn. Van Groningen tot Maastricht en van Den Haag tot Arnhem: overal zijn mooie locaties te vinden om jouw bedrijfs evenementen te organiseren.
Onemotion
Onemotion Nederland van vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes, workshops, personeelsfeesten, evenementenbureau, feestkleding tot vakanties.
Onemotion
Zandheuvel 52B
4901 HW Oosterhout
Onze voordelen
-
Meer dan 30.000 aanvragen per jaar -
Geen extra kosten voor tussenpersonen
-
Boek direct bij de uitvoerder van het uitje zelf
-
De scherpste prijzen in de markt